پایتخت شور و شعور حسینی به نام زنجان است

رئیس‌جمهور در فرودگاه زنجان با بیان اینکه مصوبات دور اول با جدیت پیگری می‌شود، گفت: زنجان عنوان پایتخت شور و شعور حسینی را از آن خود کرده‌ است و با این نماد شناخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی امروز _شنبه شانزدهم دی_ در دومین سفر استانی به زنجان در فرودگاه شهر زنجان اظهار کرد: زنجان عنوان پایتخت شور و شعور حسینی را از آن خود کرده است و با این نماد در کشور شناخته می‌شود.

وی افزود: به خانواده معزز شهدا، خانواده ایثارگران و ۳۵۰۰ شهید، علما، مفاخر و حکمای استان زنجان ادای احترام می‌کنیم که نه‌تنها برای این استان بلکه برای جهان اسلام مایه فخر هستند.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: در دور اول سفر با توجه به نیازهای استان مصوباتی داشتیم، در دور دوم سفر نیز پیگیری مصوبات دور اول را خواهیم داشت.

آیت‌الله رئیسی اضافه کرد: موضوع مسکن در استان زنجان به‌خوبی پیگیری شده و بخشی از مصوبات دور اول نیز به نتیجه رسیده است که به امید خدا به مردم واگذار خواهد شد.

وی تاکید کرد: راه‌اندازی واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل در استان به خوبی پیگیری شده است و اکنون شاهد روند کاهشی در میزان بیکاری هستیم.

آیت‌الله گفت: به علت تأخیر یک‌روزه در سفر به زنجان از مردم استان عذرخواهی می‌کنم. قرار بود دیروز در زنجان باشم، اما به سبب ضرورت حضور در استان کرمان و عرض ادب و احترام به خانواده معزز شهیدان کرمان و پیگیری مسائل امنیتی، باید به استان کرمان می‌رفتم.

کد خبر 717705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.