تکذیب واگذاری تملک اراضی و تعهدات تونل سوم کوهرنگ به استان چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان، هرگونه تغییر در مدیریت تملک اراضی و تعهدات تونل سوم کوهرنگ از استان اصفهان به استان چهارمحال و بختیاری را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی استانداری، حسن ساسانی با تکذیب اخبار منتشر شده درباره واگذاری تملک اراضی همچنین مدیریت تونل سوم کوهرنگ به استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: پیرو یکی از مصوبات سفر اخیر وزرای کشور و نیرو به اصفهان به منظور احداث سد تونل سوم کوهرنگ و بر اساس توافق صورت گرفته میان وزارت نیرو و شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری، مقرر شد تسهیلگری در خرید اراضی مورد نیاز جهت اجرای این پروژه به استان چهارمحال و بختیاری واگذار شود.

وی افزود: این توافق در راستای مذاکره با مردم محلی در این استان صورت گرفته است و به معنای واگذاری مدیریت تملک اراضی و تعهدات تونل سوم کوهرنگ به استان چهارمحال‌وبختیاری نیست.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان ضمن تکذیب خبرهای منتشر شده در این خصوص گفت: مدیریت تونل سوم کوهرنگ و احداث سد بر اساس قوانین و توافقات مربوطه در اختیار شرکت آب منطقه‌ای اصفهان خواهد بود و هیچ‌گونه تغییر و واگذاری در این خصوص صورت نگرفته است.

کد خبر 717702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.