انتقام شهید العاروری را از رژیم صهیونیستی می‌گیریم

جماعت اسلامی لبنان شاخه اخوان المسلمین جمعه شب رژیم صهیونیستی را تهدید کرد که انتقام خون شهید صالح العاروری و همراهانش را خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از رسانه‌های فلسطینی، «بسام حمود» معاون رئیس دفتر سیاسی جماعت اسلامی لبنان تاکید کرد که این جماعت و حماس دو روی سکه مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند و با شهدا عهد می‌بندیم که راه جهاد را تا احقاق حقوق ملت فلسطین، بیرون راندن اشغالگران و آزادی این سرزمین ادامه دهیم.

حمود تاکید کرد که شهادت دو عضو این جماعت در جنایت ترور العاروری نشانگر آن است که خون لبنانی و فلسطینی با هم در مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی در هم آمیخته است.

«الفجر» شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان از زمان شروع جنگ علیه غزه چند حمله راکتی و موشکی به شمال فلسطین اشغالی انجام داده است.

هفتم آبان گذشته نیز «نیروهای فجر» شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان اعلام کرد که حملات موشکی جدید و متمرکز را علیه مراکز نظامی دشمن صهیونیستی در شهرک کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی انجام داده است.

دو نفر از ۶ شهید همراه شهید العاروری در حمله تروریستی سه‌شنبه گذشته رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت به نام‌های محمود شاهین و محمد بشاشه از اعضای جماعت اسلامی لبنان بودند.

کد خبر 717695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.