دانش بنیان و صادرات محور بودن از مؤلفه‌های مهم تولید است

وزیر صمت با بیان اینکه توسعه صنعتی نیاز ضروری کشور است، گفت: دانش بنیان و صادرات محور بودن از مؤلفه‌های مهم تولید است.

به گزارش خبرنگار ایمنا زنجان، عباس علی آبادی شامگاه جمعه-پانزدهم دی ماه- در آئین افتتاح شرکت سرجین بافت اظهار کرد: توسعه صنعتی نیاز ضروری کشور است و صنعتی کردن کشور رویکرد اصلی برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت است‌.

وی با بیان اینکه دانش بنیان و صادرات محور بودن از مؤلفه‌های مهم تولید است، گفت: دانش بنیان بودن به معنای تکیه بر بهره مندی از توانمندی نیروی انسانی است.

علی آبادی بر هموار کردن مسیر برای تولیدکنندگان تاکید کرد و افزود: باید به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تولید توجه و داشته باشیم.

علی آبادی نیروی توانمند را از ظرفیت‌های قابل توجه استان زنجان ذکر کرد و افزود: با نیروی انسانی متخصص می‌توان تحول بزرگی در صنعت ایجاد کرد.

در تصمیمگیری‌های کلان کشوری مسائل پایین دست لحاظ شود

محسن افشار چی استاندار زنجان نیز در ادامه با اشاره به اینکه نسبت به استان‌های دیگر از نظر پرداخت مالیات روند رو به رشدی داریم گفت: فضای کسب و کار در استان فضای نسبتاً مثبتی است.

وی از وزیر صمت خواست در تصمیمگیری‌های کلان کشوری مسائل پایین دست را لحاظ کنند.

باید ناترازی بانک‌ها و ارز را به حداقل برسانیم

مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه یک سری نا ترازی انرژی در بخش‌های مختلف از جمله گاز و برق داریم گفت: نا ترازی ارز و تسهیلات از آن جمله است.

وی تاکید کرد: تا زمانی که نا ترازی در ارز جبران نشود مشکلات به قوت خود باقی خواهد ماند.

طاهری ادامه داد: امسال در حوزه تسهیلات سال خوبی نبود و باید این ناترازی‌ها را به حداقل برسانیم و می‌توانیم تسهیل در شروع کسب و کارها را داشته باشیم

کد خبر 717656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.