دشمن نزدیک انتخابات به دنبال ایجاد التهاب در کشور است

امام جمعه شهرستان نایین گفت: نزدیک به انتخابات هستیم و دشمن به دنبال ناامن سازی فضای جامعه و ایجاد التهاب در کشور است تا امنیتی که ما به آن افتخار می‌کنیم را زیرسوال ببرند و راهبرد امنیت انتخابات که در فرمایشات رهبر انقلاب ذکر شده را تضعیف کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام محمد مطهرخو ظهر امروز _جمعه پانزدهم دی_ ضمن تسلیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: این حادثه ابعاد مختلفی دارد و یک بعد آن بعد زمانی است که این اتفاق با سالروز شهادت پرچمدار مبارزه با تروریست همزمان شد و داعش و عاملی که در این منطقه توسط آمریکا و صهیونیست به عنوان فرزند نامشروع متولد شد، اینها می‌خواهند همچنان این مرده را برای ناامن کردن منطقه زنده نگهدارند.

وی ادامه داد: نزدیک به انتخابات هستیم و دشمن به دنبال ناامن سازی فضای جامعه و ایجاد التهاب در کشور است تا امنیتی که ما به آن افتخار می‌کنیم را زیر سوال ببرند و راهبرد امنیت انتخابات که در فرمایشات رهبر انقلاب ذکر شده را تضعیف کنند.

امام جمعه شهرستان نائین افزود: در طول ماه‌های گذشته به خصوص زمان‌هایی که تجمعاتی توسط مردم اتفاق افتاد، نیروهای انتظامی و امنیتی بسیاری از این توطئه‌های شبیه به حادثه کرمان را خنثی کردند که به دلایل امنیتی و ناآرام شدن فضای جامعه آن را برای مردم بازگو نمی‌کنند.

باید انگشت اتهام را جلوی مقصر اصلی بگیریم

حجت‌الاسلام مطهرخو خاطرنشان کرد: بعضی انگشت اتهام را به سمت نیروهای انتظامی و امنیتی گرفته‌اند و این یک جفای بزرگ است و باید انگشت اتهام را جلوی مقصر اصلی بگیریم و تمام تنفرها و فریادها را باید متوجه آمریکا کرد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به عنوان آمران اصلی این جنایت در طوفان الاقصی شکست مفتضحانه خوردند، گفت: از نظر عاملان این جنایت ما یک عامل مباشر و یک عامل اصلی داریم که عامل مباشر این قضیه داعش به عنوان دست ساز آمریکا و صهیونیست با ۳۰ ساعت تأخیر با الفاظی که الفاظ آن‌ها نیست، این جنایت را به عهده گرفتند زیرا می‌خواهند داعش مرده را در منطقه به هر نحوی زنده نگه‌دارند.

امام جمعه شهرستان نائین افزود: عروسک‌های دست ساز دشمن افرادی هستند که اعتقاد شدیدی دارند اما عقل و فکر ندارند و این یک اصل کلی است و نمونه آن حمل قاشق و چنگال توسط داعشی‌ها است و آمریکا و صهیونیست از این احمق‌های به تمام معنا در قالب شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی بسیار خوب بهره‌برداری می‌کنند.

دستاوردهای دولت باید بیش از دستاوردهای انقلاب گفته شود

حجت‌الاسلام مطهرخو با بیان اینکه عامل اصلی که کاملاً واضح است، آمریکا و صهیونیست است و به انتخابات اشاره و تاکید کرد: ما باید پیشرفت‌ها را ببینیم و باید پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب بسیار گفته شود و دستاوردهای دولت انقلابی سیزدهم را بیشتر بیان کرد.

وی ادامه داد: در کنار پیشرفت‌ها و دستاوردها، باید علت کند بودن پیشرفت‌ها و گرفتاری در بعضی از زمین‌ها و ضعف‌ها را نیز بیان کرد و برای داشتن تحلیل درست از قضایا، پیشرفت‌ها، ضعف‌ها و دلایل عدم پیشرفت‌ها باید در کنار یکدیگر دیده شود و بسیاری از مشکلات کنونی کشور به دلیل زمین ماندن مطالبات رهبر انقلاب است.

امام جمعه شهرستان نائین افزود: الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، نقشه مهندسی فرهنگ کشور، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقشه جامع علمی کشور، عدالت و مبارزه با فساد، جوانی جمعیت و موارد دیگر از مطالبات رهبر انقلاب است اما به مقدار بسیار کم عملی شده است.

حجت‌الاسلام مطهرخو گفت: ضعف و بی انگیزگی برخی مسئولان، نبود روحیه جهادی و انقلابی در برخی متولیان امر و مسئولان، توطئه‌های مستمر دشمنان علیه نظام و انقلاب، کمبود بودجه و امکانات، پرداختن معلول به جای علت از دلایل این عدم پیگیری مطالبات رهبری است.

نتیجه محسوسی در کنترل فضای مجازی مشاهده نمی‌شود

وی در ادامه اضافه کرد: همه از وضعیت فضای مجازی و گرفتاری بعضی از جوانان مادر این فضا گله‌مند هستند و اقدامات نصفه انجام شد اما سستی، تأخیر، بهانه تراشی، سو تفاهم انگیزی و فرصت سوزی فضایی را در کشور راه انداخته است که نتیجه محسوسی در کنترل فضای مجازی مشاهده نمی‌شود.

امام جمعه شهرستان نائین تاکید کرد: این از آن چیزهایی است که نمایندگان مجلس و کاندیدهایی که می‌خواهند وارد فضای تبعات انتخاباتی بشود باید اینها را به عنوان برنامه خودش به مردم ارائه کند.

حجت‌الاسلام مطهرخو افزود: از بحران جمعیت بسیار گفته می‌شود اما ضوابط درستی برای مقابله با سقط جنین و برخی عمل‌های جراحی منجر به جلوگیری از بارداری می‌شود یا با نبود قانون یا با عدم نظارت درست بر اجرای قانون رو به رو می‌شود که این از ضعیف‌ها و سستی‌هایی است که باعث زمین ماندن مطالبات رهبری شده است.

وی در ادامه گفت: دشمن درصدد است که ضعف‌ها و اشکالات مدیر و مدیریت را گردن نظام بیندازد در صورتی که نظام اسلامی است و تمام مردم اسلام به عنوان دین آزادی بخش و این دین زیبا را دوست دارند اما مردم از مدیر ضعیف و برخی از مدیریت‌های ضعیف ناراضی و گله‌مند هستند و با اصل نظام مشکلی ندارند.

کد خبر 717615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.