عامل اصلی حادثه تروریستی کرمان رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی است

امام جمعه شهرستان چادگان گفت: اگرچه عامل حمله تروریستی به زائران حاج قاسم داعش اعلام شده اما عامل اصلی این ماجرا رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام سید محمود بنی جمالی ظهر امروز _جمعه پانزدهم دی_ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چادگان در محکومیت حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: اتفاقی که در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان اتفاق افتاد باعث تأثر و اندوه مردم آزادی خواه جهان و خصوصاً مردم ایران شد.

وی افزود: برای شهیدان علوّ درجات وبرای بازماندگان آنها و مجروحین این حادثه صبر و بردباری آرزومند هستیم.

امام جمعه شهرستان چادگان گفت: اگر چه داعش مسئولیت این جنایت را برعهده گرفته اما عامل اصلی این حادثه رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا است.

بنی جمالی تصریح کرد: اینها نشانه شکست و عجز رژیم جنایت کار است که روزی مدعی داشتن قوی‌ترین ارتش جهان در منطقه بودند.

وی اضافه کرد: خیلی از رژیم‌های حاشیه خلیج فارس درصدد بستن پیمان امنیتی با صهیونیست‌ها بود تا بتوانند امنیت خود را تأمین کنند ولی امروزه این رژیم غاصب در تأمین امنیت خود دچار مشکل شده است.

امام جمعه شهرستان چادگان گفت: در دنیا معروف است که همه رژیم‌ها ارتش دارند ولی رژیم غاصب اسرائیل ارتشی است که رژیم دارد، ولی همین رژیم جنایت کار در پنجه قدرتمند جبهه مقاومت گرفتار شده است.

بنی جمالی افزود: این نهال شجره طیبه را حاج قاسم کاشته و با خون شهدا آبیاری کرده است و برای همین دشمنان امروز از حاج قاسم و بلکه از زوار او هم عصبانی هستند.

وی افزود: ملت ایران توقع دارند هم انتقام خون سردار سلیمانی و هم زائران او گرفته شود که قطعاً جبهه مقاومت به زودی و با صلابت انتقام خون شهیدان را خواهد گرفت هم از افراد دخیل در این ماجرا و هم از دولت‌هایی که مرتکب این جنایت شدند.

امام جمعه شهرستان چادگان تاکید کرد: از حوادث مهم و سرنوشت ساز تاریخ جمهوری اسلامی نوزدهم دی ماه است که در زمان پهلوی و بعد از سخنرانی مبالغه آمیز کارتر در ۱۷ دی و چاپ مقاله توهین آمیز علیه مرجعیت با واکنش صریح مردم قم مواجه شد و همین حادثه به تسریع وقوع انقلاب اسلامی منجر شد.

کد خبر 717608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.