حاکمیت رژیم صهیونیستی بهم ریخته و متزلزل شده است

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه با شهادت هموطنان ما اتحاد ملت بیشتر می‌شود، گفت: حاکمیت اسرائیل ضعیف و متزلزل شده، ما به حقانیت راه خود ایمان داریم و در این راه دشمنان چنین هزینه‌هایی را بر ما تحمیل می‌کنند؛ با این حال ما در حال رسیدن به قله هستیم و پیروزی ملت مسلمان ایران نزدیک است.

علی‌اکبر حسینی محراب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اهواز، در حاشیه راهپیمایی مردم اهواز در محکومیت حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: در خصوص حوادث تروریستی رخ داده، نظر ما همان نظر امام خمینی (ره) است که فرمودند بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود و سبب اتحاد و همدلی ما در مبارزه با آن‌ها خواهد بود.

وی افزود: ما به حقانیت راه خود ایمان داریم و در این راه دشمنان چنین هزینه‌هایی را بر ما تحمیل می‌کنند، با این حال ما در حال رسیدن به قله هستیم و پیروزی ملت مسلمان ایران نزدیک است.

استاندار خوزستان ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان، ادامه داد: اسرائیل و آمریکا که به وجود آورنده داعش هستند، خود نیز در حال ضعیف شدن و از بین رفتن هستند و اختلافات داخلی و مشکلاتی دارند که نشان از بهم ریختگی حاکمیت رژیم صهیونیستی دارد، امیدوارم این راه که مسیر حق، مسیر شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای ما است به پیروزی برسد و در اوج قله‌ها نابودی دشمنان را ببینیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه پیش از این نیز حادثه تروریستی در اهواز رخ داده بود، احساس همدردی بیشتری با مردم کرمان داریم.

کد خبر 717605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.