آموزش و پرورش به داشتن دانشجومعلمان شهید افتخار ‌می‌کند

وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: آموزش و پرورش به داشتن دانشجومعلمانی این چنینی افتخار ‌می‌کند، شهیده فائزه رحیمی با فدا کردن جانش راه تحول را گشوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران رضامراد صحرایی امروز_ شنبه شانزدهم دی_ در مراسم تشیع شهیده فائزه رحیمی که در پردیس نسیبه تهران برگزار شد، اظهار کرد: امروز آموزش و پرورش بیست دانش‌آموز و یک معلم به مثابه یک کلاس تقدیم این نظام کرده است، خون این شهید راه تعلیم و تربیت را روشن‌تر خواهد کرد.

وی افزود: فائزه رحیمی شاگرد ممتاز مکتب امام حسین (ع) و شهدا بود، این دانشجو معلم به ما نشان داد که برای قیمتی شدن چه باید کرد و این جمله شهید سلیمانی را که برای شهید شدن باید «شهیدانه زیست» را به خوبی درک و عملی کرد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ما معلمان و دانشجو معلمان با تو عهد می‌بندیم که راهت را ادامه دهیم و نمی‌گذاریم نامت در خاک بماند.

صحرایی با بیان اینکه معلمان محور همه تحولات جامعه هستند، تصریح کرد: شهید فائزه رحیمی دغدغه تربیت معلم و تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی را داشت و راه اصلاح آموزش و پرورش را تربیت معلم می‌دانست او از دانشجو معلمانی بود که می‌دانست اگر معلمان اصلاح شوند همه چیز آموزش و پرورش اصلاح می‌شود.

وی اضافه کرد: قاتل این شهیده همان قاتل شهید سلیمانی است و پیام آن دشمن‌شناسی است. امروز همه کار می‌کنند که ما دشمن‌شناسی نداشته باشیم، و هرکس برای این شهیده گریه می‌کند باید گریه از روی دشمن شناسی باشد، یعنی به دانیم دشمنان کیست و اگر داعش قاتل این شهیده است داعش هم آمریکایی و اسرائیلی است.

وزیر آموزش و پرورش و با بیان اینکه کار این شهیده درس آموز است خاطرنشان کرد: این دانشجو معلمان همان دانشجو معلم تراز انقلاب اسلامی و همان دانشجویی است که می‌خواهد سند تحول را اجرایی کند.

صحرایی ابراز کرد: از توهین‌های که به این شهیده می‌شود می‌توان فهمید چه ارزش والایی دارد.

وی گفت: شهدا بعد از آنکه شهید می‌شوند راه را باز می‌کنند، انتخاب شهادت یک توفیق بزرگ است و به هرکس داده نمی‌شود و خدا آنان را برای این توفیق انتخاب می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: آموزش و پرورش به داشتن این چنین دانشجو معلمانی افتخار می‌کنیم‌، او با فدا کردن جانش راه تحول و راه تحقق سند تحول را گشوده است.

کد خبر 717603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.