برتری شاگردان ایران‌دوست و تساوی دختران سپاهان

در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم‌های پیکان، ایساتیس کران فارس و شهرداری سیرجان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _جمعه پانزدهم دی_ هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری چهار دیدار در شهرهای تهران، ایلام، کرج، سنندج به پایان رسید و تیم‌های پیکان، ایساتیس کران فارس و شهرداری سیرجان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند، دیدار دو تیم خاتون بم و زنان ملوان نیز در روز _دوشنبه هجدهم دی_ برگزار خواهد شد.

شاگردان نیلوفر اردلان در سپاهان این هفته میهمان تیم پالایش گاز ایلام بودند که در این دیدار دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند، در حال حاضر تیم پالایش گاز با ۱۳ امتیاز در جایگاه چهارم و سپاهان با ۱۱ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارند.

در دیدار شهرداری سیرجان و کانی کردستان، تیم سیرجان موفق شد میزبان خود را ۳ بر ۱ شکست دهد، در این دیدار فاطمه اردستانی، زهرا علیزاده، رقیه جلال نسب برای شهرداری سیرجان و سمیه اسماعیلی برای کانی کردستان موفق به گلزنی شدند، تیم شهرداری سیرجان با ۱۶ امتیاز در جایگاه دوم و کانی کردستان با ۴ امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارند.

دربی دختران تهران بین دو تیم پیکان و آوا تهران برگزار شد که دختران پیکانی ۲ بر ۱ از آوا سبقت گرفتند، دختران پیکان با ۷ امتیاز در جایگاه ششم ایستاده‌اند و آواتهران با تنها ۲ امتیاز تیم آخر جدول است.

تیم نماینده البرز امروز میزبان فراایساتیس کران فارس بود که با نتیجه ۳ بر یک از تیم میهمان شکست خورد، نماینده البرز چهار امتیازی در رتبه نهم جدول و فرا ایستاتیس کران فارس با ۷ امتیاز در رتبه هفتم قرار دارد.

نتایج دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان:

تیم میزبان نتیجه دیدار تیم میهمان
کانی کردستان ۱ - ۳

شهرداری سیرجان

پالایش گاز ایلام صفر - صفر

سپاهان اصفهان

پیکان تهران ۲ - ۱

آوا تهران

نماینده البرز ۱ - ۳ ایساتیس کران فارس
خاتون بم در روز دوشنبه برگزار می‌شود ملوان بندرانزلی

جدول لیگ برتر فوتبال بانوان:

برتری شاگردان ایران دوست و تساوی دختران سپاهان

کد خبر 717596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.