دشمنان بدانند که سیلی و ضربات سختی خواهند خورد

امام جمعه بندرعباس گفت: امروز قلب تمام مردم ایران و انسان‌های آزاده به واسطه رخداد تروریستی در مزار شهید قاسم سلیمانی جریحه‌دار شده است اما دشمنان بدانند که سیلی و ضربات سختی خواهند خورند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، حجت الاسلام محمد عبادی زاده ظهر امروز_ جمعه پانزدهم دی _ در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس، اظهار کرد: صهیونیست‌ها که جنس‌شان ناپاکی و پلیدی است، بارها از رزمندگان اسلام سیلی خورده‌اند و در واقع می‌خواهند با این کارهای ناشایست، خودشان را تسلی دهند اما نه در میدان نبرد بلکه انتقام و قدرتشان را در کشتن زنان و کودکان بی‌گناه نشان می‌دهند.

وی افزود: امروز قلب تمام مردم ایران و انسان‌های آزاده به واسطه رخداد تروریستی در مزار شهید قاسم سلیمانی جریحه‌دار شده است اما دشمنان بدانند که سیلی و ضربات سختی خواهند خورند.

حجت الاسلام عبادی زاده تصریح کرد: اتفاقاتی که اکنون دشمن در راستای ناامنی جامعه شروع کرده است؛ در واقع بدنبال این هستند که مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی ناامید کنند.

وی ادامه داد: بحث تحریم انتخابات، القای مهندسی کردن انتخابات و ایجاد ناامنی در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی، این‌ها نقشه‌های رسانه‌ای دشمنان برای دور کردن مردم از پای صندوق‌های رأی است.

امام جمعه بندرعباس ابراز کرد: هرچه مشارکت مردم در انتخابات پیش رو، پررنگ‌تر باشد، نظام قوی‌تر و ایران قوی‌تر خواهیم داشت و در دنیا و در عرصه دیپلماسی نیز حرفی برای گفتن داریم و قدرت خودمان را به رخ دشمنان می‌کشانیم.

نماینده ولی فقیه همچنین با اشاره به سفر اخیر به پارسیان و رسیدگی به مشکلات مردم این منطقه خاطرنشان کرد: مردم این منطقه گلایه از اینکه مسکن شأن جز منابع طبیعی اعلام شده، گلایه مند بودند، در صورتی که سالیان سال در این منطقه ساکن بوده‌اند؛ از مسؤولان مربوطه و نمایندگان مجلس خواستاریم که این قانون را اصلاح کرده و مشکلات مردم را حل کنند.

کد خبر 717589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.