خون هر شهید درخت انقلاب اسلامی را بارور می‌کند

امام جمعه شهر یاسوج گفت: دشمن با ترور و شهید کردن مردم بیگناه سعی در تضعیف نظام جمهوری اسلامی دارد، غافل از اینکه خون هر شهید درخت انقلاب اسلامی را بارور می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سید نصیر حسینی امروز_ جمعه پانزدهم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو، پیش‌رو اظهار کرد: یکشنبه هفدهم دی طرح استعماری حذف حجاب به دست رضاخان خبیث و ملعون در سال ۱۳۰۴ است، طرح وحشتناکی که می‌خواستند با آن ارزش‌های دینی را از بین ببرند و در جامعه ولنگاری و بی‌حیایی و برهنگی راه بیاندازند.

امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه فساد، فحشاء و ولنگاری زیر بنای همه گناهان است، گفت: استکبار رضاخان را انتخاب کرد و وقتی دیدند با او به هدفشان نمی‌رسند، به حذف روی آوردند و فرزندش را به جای او انتخاب کردند، وقتی دیگران برای یک ملت تصمیم بگیرند نشان از ذلیل بودن آن ملت دارد.

وی با اشاره به اینکه امروزه در کشور کسانی هستند که اگر دستشان بیاید کشور را چهار دستی تقدیم آمریکا می‌کنند، تصریح کرد: حادثه کرمان غم‌انگیز و اشک‌بار بود و ۴۴ کودک و زن بی‌گناه در خون غلتیدند و ۸۵ نفر بی‌گناه شهید و نزدیک به ۲۰۰ نفر زخمی شدند، آنها به چه گناهی کشته و زخمی شدند؟

آیت‌الله حسینی خاطرنشان کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی مدام جبهه استعمار و استکبار، نفاق و کفر انواع و اقسام جنگ‌ها را به ملت ایران تحمیل کردند.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۱۷ هزار نفر قربانی ترور هستند، گفت: از مغزهای متفکر کشور گرفته تا کودکان و زنان را ترور کردند و وقتی دیدند از این مسیر نمی‌توانند به هدفشان برسند، جنگ هشت ساله را راه‌اندازی کردند.

امام جمعه یاسوج افزود: در جنگ تحمیلی همه دنیای استکبار پشت سر صدام بود آنجا هم شکست خوردند، اگر آمریکا از صدام حمایت نمی‌کرد رژیم بعث در همان ابتدا با دو عملیات ساقط می‌شد.

وی تحریم، فشار و جنگ روانی را از دیگر برنامه‌های دشمن برای ضربه به انقلاب بیان کرد و گفت: داعش ساخته و دست پرورده آمریکا بود و این موضوع را بارها خود ترامپ جنایتکار اذعان کرد.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه داعش یک تیر به سوی اسرائیل و آمریکا شلیک نکردند و همین ادله قوی است که آنها دست پرورده آمریکا و غرب بود، تصریح کرد: اگر جمهوری اسلامی و سپاه قدس نبود معلوم نبود این گروه تروریستی چه می‌کرد، کسی که کمر آنها را شکست حاج قاسم سلیمانی بود.

وی با بیان اینکه اصل نماز جمهوری اسلامی ضربه مهلکی بر پیکر استکبار است، خاطرنشان کرد: آنها با تجزیه کشورهای اسلامی نقشه شومی برای خاورمیانه داشتند و می‌دانستند تا حاج قاسم است نمی‌توانند نقشه خود را عملیاتی کنند، بنابراین او را شهید کردند گرچه خود حاج قاسم در انتظار شهادت بود همه ما مرگ شهادت گونه را می‌خواهیم.

خطیب جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه همه جهان اسلام مدیون حاج قاسم است، افزود: گفتند حاج قاسم را بکشیم به هدفمان می‌رسیم اما از این لاله به خون نشسته میلیون حاج قاسم رویش کرد.

وی تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری حاج قاسم تبدیل به مکتب شده، مکتبی که هرگز نخواهد مرد، دشمنان هم ترس‌شان از همین است جهانیان وقتی آن تشییع جنازه میلیونی را دیدند که در تهران تخمین زده شد پنج تا هفت میلیون نفر در مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام شرکت کرد در بُهت فرو رفتند.

حسینی خطاب به تروریست‌ها گفت: شما زائرین راه شهید سلیمانی را کشتید، اما اشتباه کردید و قطعاً انتقام سختی از تروریست‌ها خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان ریشه‌های انقلاب هستند شما می‌خواهید انقلاب را با کشتن این انسان‌ها سرنگون کنید، اشتباه می‌کنید، هر شهیدی که بر خاک می‌افتد انقلاب اسلامی و ارزش الهی ریشه می‌زند و هر چه بُکشید انقلاب و اسلام زنده‌تر و باشکوه‌تر خواهد شد.

کد خبر 717563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.