پالایش نفت در انتظار معجزه اسطوره بسکتبال

هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال مردان با برگزاری ۶ دیدار در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال مردان با برگزاری ۶ دیدار در چهار روز پیگیری می‌شود که حساس‌ترین دیدار این هفته در اصفهان بین دو تیم شهرداری گرگان و ذوب آهن که به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار دارند برگزار می‌شود.

در هفته دوازدهم گاندوها میهمان تیم رعد پدافند مشهد بودند که با نتیجه ۸۵ بر ۶۵ به برتری رسیدند و تیم شهرداری گرگان میزبان خود یعنی تیم لیموندیس شیراز را با نتیجه ۱۰۵ بر ۸۴ شکست داد.

حاتمی و یارانش در دیدار فردا به دنبال جبران شکست قبل برابر شاگردان مصطفی هاشمی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی هستند.

در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال شاگردان حاتمی و هاشمی برابر هم صف آرایی کردند که شهرداری گرگان ۹۱ بر ۷۰ از سد ذوبی‌ها گذشت و در پایان دیدار سینا واحدی با ۲۷ امتیاز، چهار ریباند، ۶ پاس گل، چهار توپ ربایی و تأثیرگذاری ۳۴ به عنوان بازیکن برتر زمین انتخاب شد.

رسول مظفری و آرن داوودی، دو ستاره ملی‌پوش و باتجربه این فصل ذوب‌آهن به دلیل مصدومیت در آن دیدار به میدان نرفتند.

دو تیم شهرداری گرگان و ذوب آهن از رقبای دیرین در لیگ بسکتبال‌اند و تقابلشان همیشه از جذابیت‌های خاصی برخوردار بوده است و جابه‌جایی بازیکنان و بازی مقابل تیم گذشته خود به ویژه حضور مهران حاتمی با گاندوها مقابل تیم پیشینش به این جذابیت‌ها افزوده همچنین کمتر کسی است که رقابت نانوشته بین سیدمصطفی هاشمی و مهران حاتمی را در بسکتبال ایران نداند.

جنگ بالانشینان در اصفهان / پالایش نفت در انتظار معجزه اسطوره بسکتبال

فرود اسطوره در نفت

یکشنبه تیم پالایش نفت آبادان در حالی میزبان فولاد هرمزگان است که اسطوره ۲۱۸ سانتی بسکتبال کشور را در اختیار دارد؛ حدادی پس از پایان جام جهانی بسکتبال در تابستان امسال از تیم ملی خداحافظی و پس از چند ماه استراحت، سرانجام لیگ ایران را برای ادامه کار انتخاب کرد تا پس از ۶ سال حضور در لیگ چین با تیم استان زادگاهش به توافق رسید.

پیش از این نیز حدادی مدتی تیم نفت آبادان را در جام باشگاه‌های آسیا همراهی کرده بود، اسطوره بسکتبال ایران در ابتدای فصل از تیم‌های ذوب‌آهن و مهرام هم پیشنهاد داشت و حتی چند بازی تیم ذوب آهن را از نزدیک دید، اما راهی تیم نفتی شد که با ۱۹ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد. حال باید دید حضور حدادی در نفتی که در نیمه نخست لیگ نتوانسته بود نتایج مطلوبی بگیرد چه تأثیری خواهد داشت.

شاگردان سامری در هفته گذشته میهمان مس رفسنجان بودند که با نتیجه نزدیک ۸۵ بر ۸۲ به برتری رسیدند در طرف دیگر تیم فولاد هرمزگان در خانه از مهرام شکست خورد.

دیگر بازی روز یکشنبه بین دو تیم کاله و طبیعت برگزار می‌شود، طبیعت که با ۱۹ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد در دیدار قبلی خود تنها با یک امتیاز بیشتر و نتیجه ۷۶ بر ۷۵ به برتری رسید، تیم کاله نیز با ۲۰ امتیاز و یک پله بالاتر نسبت به طبیعت در جایگاه چهارم قرار دارد و در هفته گذشته مقابل تیم آوارتاساری ۸۳ بر ۷۰ به برتری رسید.

آخرین دیدار هفته سیزدهم روز سه شنبه بین دو تیم مهرام و آوارتاساری برگزار می‌شود.

جدول بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال:

جنگ بالانشینان در اصفهان / پالایش نفت در انتظار معجزه اسطوره بسکتبال

جدول لیگ برتر بسکتبال ۱۴۰۲

جنگ بالانشینان در اصفهان / پالایش نفت در انتظار معجزه اسطوره بسکتبال

کد خبر 717537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.