اعلام انزجار مردم نصف‌جهان از اقدام وحشیانه و تروریستی در کرمان

مردم انقلابی و شهیدپرور اصفهان امروز پس از اقامه نماز جمعه، جنایت عوامل استکبار جهانی و حمله تروریستی کرمان را محکوم و انزجار خود را از این اقدام وحشیانه اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مردم ولایتمدار اصفهان ظهر امروز _جمعه، پانزدهم دی_ پس از اقامه نماز جمعه، با تجمع در میادین اصلی و خیابان‌ها، با سردادن «شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل»، «کرمان تسلیت تسلیت»، «داعش جنایت می‌کند آمریکا حمایت می‌کند» ضمن محکوم کردن اعمال ددمنشانه و کوردلانه عوامل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی، خواستار برخورد همه‌جانبه با عوامل و بانیان این حرکت تروریستی شدند.

مردم دیار نصف جهان در دستان خود پلاکاردهایی با مضامین لزوم مقابله با عاملان و مجریان این حرکت تروریستی داشتند، از مسئولان خواستند تا با قاطعیت، پاسخ سختی به عاملان این جنایت هولناک دهند.

امروز اقشار مختلف مردم انقلابی اصفهان به همراه امام جمعه اصفهان و مدیران استانی در این تجمع ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع امنیت و جبهه مقاومت، از مقامات قضائی کشور خواستار پیگیری ابعاد مختلف این حرکت مذبوحانه و کوردلانه تا برخورد قاطعانه با عوامل دخیل در این حرکت شده و خشم و نفرت و انزجار خود را ازاین‌گونه اعمال وحشیانه و غیرانسانی به نمایش گذاشتند.

کد خبر 717532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.