پشت پرده تمام جنایات، آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند

امام جمعه اصفهان گفت: عهده‌دار تمام این جنایت‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار هستند، امام خمینی (ره) در همین راستا فرمودند شیطان بزرگ آمریکا است و هر فریادی دارید سر آمریکا بزنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت‌الله یوسف طباطبایی‌نژاد، ظهر امروز _جمعه، پانزدهم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در اصفهان اظهار کرد: امام حسین (ع) در خصوص معنای تقوا می‌فرمایند که تقوا به معنای این است که انسان در موضوعاتی که خداوند امر کرده است شریک باشد و در موضوعاتی که خداوند نهی کرده است را حضور نداشته باشد.

وی با اشاره به صفات مؤمنان افزود: در روایات تاکید شده است که طلب کسب روزی حلال از جمله بهترین عبادات است. امام صادق (ع) می‌فرمایند خیر در مسلمانی که اهل کسب روزی حلال نباشد نیست، بنابراین مؤمن کسی است که از محل پاک و حلال کسب روزی می‌کند و در راه درست هزینه کند، زیرا مؤمنان باید در خرج کردن تدبیر داشته باشند، از جمله صفات دیگر مؤمن حسن خلق است. امیدوارم خداوند متعال به همه ما اخلاق اسلامی را عنایت فرماید.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: امام حسن مجتبی (ع) فرمودند همه انسان‌ها را به تقوای الهی و تفکر دائمی دعوت می‌کنم، زیرا فکر کردن پدر و مادر همه خوبی‌ها است، در این راستا ضرورت دارد در خصوص موضوعات و شایعات فکر کرد، خداوند در قرآن می‌فرماید کسانی که هوای نفس خود را می‌پرستند دارای تعقل نیستند.

وی خاطرنشان کرد: فجایعی که امروز در دنیا در حال رخ دادن است، حاصل عملکرد افرادی است به دنبال خواسته‌های نفسانی خود هستند و اعتقادی به خدا ندارند و علی‌رغم ادعای خود هیچ اعتقادی به حقوق بشر نداشتند و برای حفظ ریاست خود دست به هر اقدامی می‌زنند، امام صادق (ع) این افراد را به گرگ درنده تشبیه می‌کنند.

طباطبائی‌نژاد با اشاره به حادثه تروریستی در کرمان ادامه داد: جمعی از مردم متدین که به زیارت مزار شهید سلیمانی رفته بودند به دست کوردلان به شهادت رسیدند که تنها هدف کشتن مردم را داشتند، عهده‌دار تمامی این جنایت‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی جنایتکار است، امام خمینی (ره) در همین راستا فرمودند شیطان بزرگ آمریکا است و هر فریادی دارید سر آمریکا بزنید. مردم باید بدانند پشت تمامی جنایت‌های گروه‌های تروریستی نیز آمریکا است.

وی خاطرنشان کرد: قرآن کریم تاکید می‌کند کافران همیشه با مسلمانان خواهند جنگید تا زمانی که از ایستادگی و اعتقادات خود دست بردارند، امیدواریم هرچه زودتر شر دشمنان اسلام به خودشان بازگردد.

کد خبر 717525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.