«انتخابات» آبروی نظام است

استاندار یزد انتخابات را آبروی نظام دانست و با تاکید بر تمرکز بر «مشارکت»، «امنیت»، «سلامت» و «رقابت» به عنوان ۴ راهبرد مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: مشارکت یکی از مهمترین ارکان انتخابات بوده و فراهم‌سازی زمینه های افزایش آن وظیفه مدیران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان با فرمانداران و بخشداران به ریاست استاندار در خصوص مسائل مربوط به برگزاری باشکوه انتخابات اسفند ماه برگزار شد.

مهران فاطمی، استاندار یزد در این نشست، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت روز گذشته جمعی از هموطنان در دیار کریمان، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ موضوعی مهم‌تر از برگزاری باشکوه انتخابات وجود ندارد، لذا چک لیستی از اقدامات تهیه و موارد به صورت منظم اجرایی شود.

وی انتخابات را آبروی نظام دانست و با تاکید بر تمرکز بر «مشارکت»، «امنیت»، «سلامت» و «رقابت» به عنوان ۴ راهبرد مورد تاکید مقام معظم رهبری گفت: مشارکت یکی از مهمترین ارکان انتخابات بوده و فراهم‌سازی زمینه‌های افزایش آن وظیفه مدیران است.

استاندار یزد در ادامه با بیان اینکه هیچیک از فرمانداران، بخشداران، دهیاران و به طور کلی مدیران استان حق موضع‌گیری نسبت نماینده‌ای را ندارند، تصریح کرد: توجه ویژه به خواسته‌ها و مطالبات مردم همواره باید مد نظر مسئولان قرار داشته باشد.

فاطمی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به حوزه تنظیم بازار و نهضت ملی مسکن، همچون گذشته عنوان کرد: بر این اساس تبیین کامل و مناسب خدمات دولت برای مردم و پاسخگویی سریع به شبهات آنها در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به ضرورت هماهنگی شهرستان‌ها با مرکز استان در خصوص انتخابات، گفت: تعامل، مردم‌داری و سکانداری شایسته شهرستان‌ها و نیز بهره برداری از پروژه‌های با پیشرفت بالا تا دهه فجر انقلاب از مهم‌ترین مأموریت‌های فرمانداران خواهد بود.

استاندار یزد در بخش پایانی سخنان خود، خاطرنشان کرد: بدون تردید تشکیل «مجلس قوی» در کنار «دولت قوی» زمینه «ایران قوی» را فراهم خواهد کرد.

کد خبر 717469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.