مراسم تحلیف عضو جدید شورای شهر سنندج برگزار شد

مراسم تحلیف عضو جدید شورای اسلامی شهر سنندج شامگاه پنجشنبه برگزار شد و شیدا حیدریان به عنوان عضو جدید شورای این شهر سوگند یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، مراسم تحلیف عضو جدید شورای اسلامی شهر سنندج شامگاه _پنجشنبه چهاردهم دی_ در سالن اجتماعات این شورا برگزار و «شیدا حیدریان» به عنوان عضو جدید شورای این شهر جایگزین «وفا اصلانی»، عضو سلب عضویت شده این شورا شد.

عزت رضایی، رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در این جلسه اظهار کرد: ابتدا جنایت تروریستی کرمان را به شدت محکوم می‌کنیم که روسیاهی این اتفاق تا ابد برای حامیان آن باقی خواهد ماند.

وی افزود: بر اساس رأی هیئت حل اختلاف مرکزی و نامه فرمانداری که به شورای شهر سنندج ابلاغ شده است، امروز مراسم تحلیف شیدا حیدریان، عضو جدید شورای شهر را برگزار می‌کنیم که برای ایشان آرزوی موفقیت را در این سمت داریم.

رئیس شورای شهر سنندج خاطرنشان کرد: از خدمات و تلاش‌های «وفا اصلانی» عضو سابق ششمین دوره شورای اسلامی شهر سنندج نیز طی دو سال گذشته کمال تشکر را داریم.

به گزارش ایمنا، «شیدا حیدریان»، عضو جدید شورای شهر سنندج دارای کارشناس ارشد شهرسازی، گرایش برنامه‌ریزی شهری است که در سوابق کاری خود انجام طرح‌های جامع شهری، تفصیلی و سگونتگاه‌های غیررسمی و همکاری با شهرداری تهران را دارد.

با توجه به تغییرات صورت گرفته در اعضای شورای شهر سنندج، در این جلسه رؤسای جدید دو کمیسیون شورای این شهر نیز تعیین شدند که بهروز ابراهیم‌آبادی به عنوان رئیس کمیسیون عمران و شیدا حیدریان به عنوان رئیس کمیسیون حاشیه شهر و نواحی کم‌برخوردار انتخاب شدند.

کد خبر 717449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.