مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در پی حادثه تروریستی کرمان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در پی حادثه تروریستی کرمان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

«قساوت وحشیانه و ضدانسانی دشمنان ملت ایران اسلامی بار دیگر حادثه‌ای تلخ و غم بار را باعث شد و شماری از هموطنان عزیزمان که در سالگرد عروج شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت کرده بودند را شهید کرد و ملتی را داغدار نمود.

تروریست‌های کوردل که هیچ نشانی از انسانیت در وجودشان نیست، چنان بزدلانه در انبوه مردم بیگناه و کودکان معصوم جنایت کردند که دل هر انسان حق جو را آکنده از غم و اندوه بی نهایت می‌کند.

اجرای ترورهای کور اینچنینی سالهاست که در اتاق فکر سیاه‌دلان قسی‌القلب و اربابان آدم‌کش آن‌ها طراحی می‌شود و این بار در مراسم سالگرد سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی این اقدام وحشیانه بیانگر این واقعیت است که محور مقاومت چنان ضربه مهلکی بر پیکره استکبار و صهیونیسم وارد آورده است که حتی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت این فرمانده جبهه مقاومت هم واهمه دارند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن عرض تسلیت و محکومیت این حادثه از عموم اهالی انقلابی استان دعوت می‌کند در مراسم بزرگداشت شهدا و دعا برای شفای مجروحان که امشب ۱۴ دی ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مساجد سراسر استان برگزار خواهد شد و همچنین راهپیمایی محکومیت این جنایت بعد از اقامه نماز جمعه ۱۵ دی ماه در تمام شهرهای استان شرکت نمایند.»

کد خبر 717427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.