مرزبانی در خط مقدم مبارزه با قاچاق کالا قرار دارد

فرمانده مرزبانی انتظامی گفت: مرزبانی در خط مقدم مبارزه و مقابله با ورود کالای قاچاق قرار دارد و طی سال جاری توفیقات زیادی را در این زمینه کسب کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با کالای قاچاق مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با حضور سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی انتظامی و سیدمجید رضوی، رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در زاهدان برگزار شد.

سردار احمدعلی گودرزی در این جلسه با تأکید بر ضرورت مقابله با قاچاق، اظهار کرد: همچنان که رهبر معظم انقلاب اشاره فرموده‌اند که قاچاق از لب مرز و از پیش از مرز پیگیری شود، این مهم را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و تلاش خواهیم کرد که تا حد توان مانع از ورود کالای قاچاق به کشور باشیم، چراکه قاچاق آسیب‌های زیادی به اقتصاد کشور وارد می‌کند.

وی افزود: مرزبانی در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به منظور اقدامات مقابله‌ای با قاچاق کالا و ارز، تکلیف انقلابی و در تحقق شعار سال مهار تورم؛ رشد تولید، نقش و سهم مؤثری دارد.

فرمانده مرزبانی انتظامی اظهار داشت: برای کمک به تولید داخل و اقتصاد کشور، مرزبانی در خط مقدم مبارزه و مقابله با ورود کالای قاچاق قرار دارد و طی سال جاری توفیقات خوبی در این زمینه حاصل شده است.

کد خبر 717399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.