بخشودگی بهای خدمات پسماند شهرداری اراک در سال ۱۴۰۲

معاون مالی و اقتصادی شهردار اراک گفت: در صورتی که شهروندان با ماموران ممیزی املاک شهرداری همکاری کنند، از بخشودگی صددرصدی بهای خدمات پسماند سال ۱۴۰۲ بهره‌مند خواهند شد.

رجبعلی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی، اظهار کرد: با مصوبه شورای اسلامی کلانشهر اراک کلیه شهروندانی که با مأمورین ممیزی املاک که به درب منزل و یا محل کسب آنها مراجعه می‌کنند همکاری کنند، در سال ۱۴۰۲ مشمول بخشودگی صد درصدی بهای خدمات پسماند ملک خود می‌شوند.

وی افزود: از عموم شهروندان خواست می‌شود که پس از مراجعه مأمورین ممیزی املاک شهرداری به درب منازل ایشان و رؤیت کارت شناسایی ممهور به مهر شهرداری و کاور مخصوص، اطلاعات ملکی خود را در اختیار آنها قرار داده و برای مترکشی داخلی و برداشت ابعاد ساختمان مسکونی و یا تجاری با ایشان همکاری کنند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: پروژه ممیزی املاک شهر اراک با استناد به ماده ۹ قانون نوسازی و عمران شهری از ابتدای سال جاری و از سطح منطقه دو آغاز شده است.

حیدری اضافه کرد: موفقیت پروژه نه تنها موجبات توزیع عادلانه تر خدمات شهری در سطح محلات شهر اراک را فراهم می‌آورد، بلکه مبنای صحیحی برای برنامه‌ریزی‌های آینده مدیریت شهری خواهد بود.

کد خبر 717389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.