آماده‌باش نیروهای امدادی هلال‌احمر سیستان و بلوچستان برای اعزام به کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سیستان و بلوچستان از آماده‌باش نیروهای امدادی هلال احمر استان به دنبال حادثه تروریستی گلزاری شهدای کرمان برای اعزام به این استان خبر داد.

سیدمحمدمهدی سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سیستان و بلوچستان ضمن محکومیت حادثه تروریستی در گلزار شهدای استان کرمان و تسلیت به خانواده شهدای این حادثه اظهار کرد: نیروهای امدادی هلال احمر استان برای اعزام به استان کرمان در حال آماده‌باش هستند.

وی افزود: از لحظات اولیه وقوع این حادثه طی تماس تلفنی آمادگی هلال‌احمر استان را برای کمک به حادثه‌دیدگان به مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمان اعلام کردیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با هماهنگی جمعیت هلال احمر کشور تیم‌های امدادی و عملیاتی استان برای اعزام آماده‌باش هستند.

سیدسجادی با اشاره به اینکه اعضای تیم‌های سحر هلال‌احمر استان در قالب سه تیم چهارده‌نفره برای اعزام به استان کرمان نیز آماده‌باش هستند، گفت: فعالیت تیم‌های سحر در مواقع حادثه شامل حمایت‌های روان‌شناختی در حوادث و سوانح است.

وی تصریح کرد: تأثیر حوادث و تصاویر ناشی از بحران باعث صدمات روحی و روانی شدید به بازماندگان به ویژه کودکان می‌شود که جمعیت هلال‌احمر با تشکیل و آموزش تیم‌های حمایت روانی به نام سحر، به کمک این کودکان و بازماندگان می‌شتابد.

کد خبر 717300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.