تصویر معنادار صفحه نخست وبگاه رهبر انقلاب

در کنار مفاهیم قابل توجه پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی شهادت زائران مزار شهید سلیمانی، تصویر معناداری که دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای این پیام استفاده کرده و در حال حاضر نیز به‌عنوان تیتر یک این وبگاه قرار دارد نیز قابل توجه و تأمل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز گذشته بود که خبر حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان منتشر شد و ساعاتی از این حادثه نگذشته بود که رهبر معظم انقلاب در واکنش به آن پیامی صادر کردند.

در کنار مفاهیم قابل توجه در این پیام، تصویر معناداری که دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای این پیام استفاده کرده و در حال حاضر نیز به‌عنوان تیتر یک این وبگاه قرار دارد نیز قابل توجه و تأمل است:

تصویر معنادار صفحه یک سایت رهبر انقلاب

در متن این پیام نیز آمده است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران، بار دیگر فاجعه آفریدند و جمع زیادی از مردم عزیز را در کرمان و در فضای معطر مزار شهیدان، به شهادت رساندند.

ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های زیادی در سوگ جگرگوشگان و عزیزان خود غرق ماتم شدند. جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دست‌های آلوده به خون بی‌گناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن‌الله.

اینجانب در عزای خانواده‌های مصیبت دیده با آنان همدل و همراهم و صبر و تسلّای آنان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم. روح مطهر شهیدان انشاالله میهمان بانوی دو عالم و مادر شهیدان حضرت صدیقه طاهره سلام‌الله‌علیها است. با مجروحان حادثه همدردی می‌کنم و شفای آنان را از درگاه الهی خواستارم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۱۴۰۲/۱۰/۱۳»

کد خبر 717294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.