ترافیک دروازه شرقی اصفهان نیازمند برنامه‌ریزی مستمر است

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به پروژه‌های منطقه ۱۵ شهرداری، گفت:ترافیک دروازه شرقی اصفهان نیازمند برنامه‌ریزی مستمر است‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین حق‌شناس در بازدید از منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان, احداث کنار گذر شرق, رینگ چهارم و مجموعه پل‌های شهید سلیمانی را از مهم‌ترین پروژه‌های ترافیکی شرق اصفهان دانست و گفت: تأثیرات تکمیل و بهره‌برداری از هر یک پروژه‌ای ترافیکی بر مجموعه شبکه معابر شهری ضرورت عارضه‌سنجی و برنامه‌ریزی جهت بهبود و روان‌سازی ترافیک را اجتناب‌ناپذیر ساخته است.

وی با بیان اینکه حجم فعالیت‌های اقتصادی کشاورزی و صنعتی در سطح منطقه ۱۵ و حریم آن چشمگیر است، افزود: ضرورت توجه به شرایط زیست‌محیطی و میزان آلایندگی آن از الزامات توسعه در این بخش است که نظارت و مدیریت نهادهای استانی را می‌طلبد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: اشرافیت مدیریت منطقه ۱۵ بر مشکلات ترافیکی منطقه و ارتباط مؤثر و مطلوب با شهروندان از جمله ظرفیت‌های این منطقه است، البته سرمایه اجتماعی حاصل از اعتماد شهروندان موجب تسهیل آزادسازی‌ها و پیشبرد پروژه‌ای این منطقه شده است.

ترافیک دروازه شرقی اصفهان نیازمند برنامه‌ریزی مستمر است

حق‌شناس کاربری تجاری خیابان اباذر منطقه ۱۵ و تراکم جمعیتی حاصل از آن را در اختلال ترافیک آن محدوده مؤثر دانست و افزود: احداث پارکینگ مجتمع خان و اتخاذ تدابیر ترافیکی به بهبود و کاهش اختلالات ترافیکی این نقطه کمک می‌کند.

وی وجود زمین‌های بایر و ساخته نشده را از فرصت‌ها و ظرفیت‌های این منطقه اعلام کرد و گفت: با سیاست‌گذاری‌های منطقی در کاربری اراضی و اهتمام ویژه به زیست‌پذیری شهری می‌توان ظرفیت‌های رشد گسترش جدیدی در این منطقه مهیا کرد.

کد خبر 717282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • RS ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    2 0
    سلام شرق اصفهان نز دیک تر از مبارکه و بها رستان است مثل امین آباد ساخت و ساز و گسترش بدهید
  • نرگس بشیری IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    1 1
    اصل ترافیک شرق اصفهان،جمعه ها و پنج شنبه هاست که مردم از باغ رضوان برمیگردند و ترافیک سنگینی روبروی روستای گورت ایجاد میشه و تا بحال چندین نفر کشته شدند ولی شهرداری ،راهداری و پلیس صرفا میخاد اعتراضات مردم گورت به این موضوع رو خفه کنه و با راه کارهای مقطعی و بی فایده شرایط رو مدیریت کنه دقیقا مثل همین الان که بجای ساخت یک پل درست و اصولی ،تقاطع روبروی گورت رو بستن و مردم رو آزار میدن.ما روستایی هستیم و حرفمون بجایی نمی‌رسه.خاهش میکنم از ایمنا که این موضوعو پیگیری کنه.ممنونم
  • ولی الله فاتحی SE ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    وردی شمال شهرسراه ملک شهر همیشه ترافیک سنگین داره کاوه همیشه ترافیک هست اگر فکری بکنن که نمیکنن وچاره ای برا این وردی بکنن خیلی خوبه
  • محمد IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 0
    ورودسایراقوام به اصفهان الزامی است.باتوجه به استعداداصفهان.