فضاهای کار اشتراکی راهگشای مجموعه‌های نوپا است

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فضاهای کار اشتراکی برای مجموعه‌های نوپا بسیار راهگشا است و این موضوع در حوزه صنایع خلاق و کتاب رتبه اول را در اصفهان دارد.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به افتتاح بنیاد فرهنگی امیرقلی امینی اظهار کرد: این مجموعه خانه احیا شده‌ای است که پس از سال‌ها مجدد مورد استفاده قرار گرفت و در حال حاضر خدمت‌رسان شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد فرهنگی امیرقلی امینی دارای هیئت‌امنا است، افزود: مدیریت این مجموعه با رئیس شورای اسلامی شهر و دبیر آن شهردار اصفهان است، همچنین نماینده‌ای از خانواده مرحوم امیرقلی امینی بر فعالیت‌های این مجموعه نظارت کامل دارد.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: مرحوم امیرقلی امینی وصیت کرده بود که این خانه در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی مورد استفاده قرار گیرد، از این‌رو شهرداری اصفهان با توجه به این وصیت اقدام به افتتاح این مجموعه کرد.

کلاهدوزان گفت: بنیاد فرهنگی امیرقلی امینی از نظر جغرافیایی و رفت‌وآمد برای بانوان بی‌نظیر است، از این‌رو در هیئت‌امنا مطرح شد که این مجموعه برای بانوان در حوزه کتاب به‌عنوان فضای کار اشتراکی مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به بعضی فواید فضاهای کار اشتراکی ادامه داد: فضاهای کار اشتراکی برای مجموعه‌های نوپا بسیار راهگشا است و این موضوع در حوزه صنایع خلاق و کتاب رتبه اول را در اصفهان دارد.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم در این مجموعه شاهد موفقیت‌های بسیاری باشیم، همچنین برای تمام فضاهای کار اشتراکی به‌ویژه صنایع خلاق مورد توجه قرار گیرد و تأثیر خوبی در زمینه فرهنگ برای شهر به همراه داشته باشد.

کد خبر 717258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.