فریاد مردم یزد بر سر دشمنان بلند شد / مردم جنایت تروریستی کرمان را محکوم کردند

دقایقی قبل، تجمعی برای محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان توسط مردم و مسئولان دیار دارالعباده یزد در میدان تاریخی حسینیه امیرچقماق برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، تجمع مردم ولایت مدار شهر جهانی یزد در محکومیت جنایت حمله تروریستی به زائران مزار سردار دل‌ها در مسیرهای منتهی به گلزار شهدای کرمان در میدان امیرچقماق و در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد.

مهران فاطمی، استاندار یزد در این مراسم ضمن محکومیت این جنایت که سبب شهادت مظلومانه مردم کرمان شده است اظهار کرد: عید ما را باز عزا کردند و داغی بر دل ما گذاشتند، به مردم استان همجوار تسلیت می‌گویم و هم‌وطنان که عزیزانشان را در مسیر زیارت سردار دل‌ها از دست دادن تسلیت می‌گویم.

وی با تسلیت این حادثه به مردم داغدار انقلابی یزد افزود: ما ملت حماسه و امام حسین هستیم، می‌گویم بکشید ما را زنده‌تر می‌شوند ملت، این نهضت با این خون‌ها پایدارتر می‌شود، به دشمنان می‌گوئیم دانید هر آنچه که جنایت کنید شما ۲۵ سال آینده را نخواهید دید.

در این مراسم مردم بصیر و ولایت‌مدار یزد، فریادها و خشم کوبنده خود را بر سر آمریکای جنایت کار بلند کردند و همه این دسیسه‌ها و توطئه‌ها علیه ملت ایران را از ناحیه آمریکا می‌دانند.

مردم مؤمن یزد در این تجمع اعتراضی خود با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق و … خواستار برخورد جدی با مسببین این حادثه تروریستی شدند.

در این مراسم با حضور مهران فاطمی، استاندار یزد، علی اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، آحاد مختلف مردم یزد، زنان، مردان، کودکان و نوجوانان شرکت کرده بودند.

کد خبر 717245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.