بزرگترین پروژه گردشگری مازندران به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: به زودی در مازندران با افتتاح یک پروژه بزرگ گردشگری در شهرستان نوشهر بیش از ۶۵۰ فرصت شغلی گردشگری فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حسین ایزدی _چهارشنبه سیزدهم دی_ ایجاد زیرساخت‌های گردشگری را از اولویت‌های توسعه گردشگری این استان عنوان و اظهار کرد: پروژه‌های خوبی در سراسر مازندران در حال ساخت است که در آینده نزدیک می‌تواند بخش زیادی از نیازهای گردشگری را تأمین کند.

وی با بیان اینکه ۳۵ موافقت‌نامه تأسیس از ۱۲۲ منطقه نمونه گردشگری مصوب هیئت دولت نهم صادر و ۷ منطقه نمونه نیز دارای پروانه بهره برداری است، افزود: به زودی در مازندران با افتتاح یک پروژه بزرگ گردشگری در شهرستان نوشهر بیش از ۶۵۰ فرصت شغلی گردشگری فراهم شد.

ایزدی با اشاره به اینکه پروژه در قالب هتل به زودی با حجم دو هزار میلیارد تومانی در ۳۱ طبقه، افتتاح می‌شود، تصریح کرد: این پروژه ٥١٢ واحد اقامتی با مساحت زیربنای ١٢٠ هزار متر مربع و ظرفیت اقامت یک هزار و ۴۰۰ تخت دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از طراحی و ساخت چندین مجموعه‌ی پذیرایی شامل چند رستوران، فست‌فود و رستوران گردان در این پروژه خبر داد و گفت: استخر، سالن آمفی‌تئاتر، مجموعه‌های سرگرمی و تفریحی، بولینگ، بیلیارد، فروشگاه و سینما و چندین رویال سوئیت و پرزیدنت سوئیت از دیگر بخش‌های خدماتی این پروژه بزرگ گردشگری در نوشهر است.

وی ادامه داد: پروژه گردشگری بزرگ آراز شهرستان نوشهر، بزرگترین هتل در حال ساخت کشور به شمار می‌رود که تحول بزرگی در صنعت گردشگری منطقه به ویژه شهرستان نوشهر ایجاد خواهد کرد.

ایزدی با بیان اینکه شهرستان نوشهر به عنوان یکی از گردشگرپذیرترین شهرستان‌های استان است، تصریح کرد: این شهرستان در تمامی طول سال به طور تقریبیجاذب گردشگر است و وجود تأسیسات گردشگری با تنوع سطح خدمات از جمله زیرساخت‌های مورد نیاز این شهر گردشگری است.

این مسئول با اعلام اینکه ۱۳۵ موافقت اصولی تأسیسات گردشگری با پیش‌بینی حجم سرمایه‌گذاری ۱۲۶ هزار و ۷۲۳ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال ۵ هزار و ۸۸۹ نفر در سال جاری فراهم شد، یادآور شد: ۱۱ پروژه با مبلغ ۷۳ میلیارد ریال از اعتبارات استانی و ملی در بخش زیرساخت‌ها، تخصیص یافت.

کد خبر 717241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    3 2
    توجه به شمال کشورسبب رونق ایران خواهدشد.نبایدازخزرغفلت کرد.
    • ایرونی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
      0 1
      معلوم نیست چی زده توهم داره
  • FR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    4 1
    اگر قطارهای گردشگری رو دوباره راه بندازید، خیلی کاربردی تر از این گردشگری های اشرافیه پرزیدنت مرزیدنته
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    6 1
    بجای شعاردادن ساحلهای دربداغون درست کنید بقیه پیش کش
  • سجاد IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    3 2
    سلام و خیلی عالی ولی متأسفانه بلندترین و بزرگترین هتل ساخته شده و نیمه ساخته با 33طبقه هتل 5 ستاره چمران شیراز و هتل 5 ستاره نیمه ساز 34 طبقه خلیج فارس شیراز هست
    • امیر IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
      2 0
      منظور تعداد طبقات نیست ! بزرگی هتل به تعداد طبقات نیست! وسعت و تعداد واحد های اقامتی و تخت معیار هست
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    1 0
    ۶۰ متر ساحل کل شمال کشور آزاد شده. بهترین فرصت رو برای آبادانی فراهم کردن ولی متاسفانه هیچی که هیچی!بعد یک پروژه معمولی رو تو بوق کرنا میکنید
  • IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    1 0
    درمورد پروژه گردشگری بشنو و باور نکن
  • ممد IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    2 0
    وقتی گردشگر خارجی نتونه عشق و حال کنه و همه چی ممنوعه ..چه سرمایه گذاری گردشگری برادر ...دلتون خوشه ...جای جای ایران بهترین نقاط گردشگری رو در کشورهای منطقه داره ..ولی متاسفانه محدودیتها نمیذاره ...خاک تو سر ما که میریم ترکیه و امارات برای یه دیسکو و یه کنسرت و امثالهم