گل روبرتو تورس به‌درستی مردود اعلام شد

علی صفایی داور وسط بازی امروز ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان به‌همراه کمک‌های خود روز بدون اشتباهی را در فولادشهر پشت‌سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان امروز _چهارشنبه سیزدهم دی_ در چارچوب هفته پانزدهم و بازی پایانی نیم‌فصل اول فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه فولادشهر مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این دیدار که جذابیت چندانی نداشت و در نهایت بدون ردوبدل شدن گلی خاتمه یافت دو صحنه مشکوک داوری داشت که در ادامه آن‌ها را به‌همراه دو کارشناس مطرح داوری مورد بررسی قرار خواهیم داد.

شبیه‌سازی محمدجواد محمدی

دقیقه ۳- پرتاب اوت بلند نادر محمدی به سبک خاص این بازیکن نزدیک بود محمدجواد محمدی را در آستانه تک‌به‌تک‌شدن با محمدرضا اخباری قرار دهد که وی نقش بر زمین شد اما داور این صحنه را خطا تشخیص نداد و از این موقعیت گذشت.

حیدر سلیمانی: در صحنه نخست خطایی از سوی مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان اتفاق نیفتاد و ادامه بازی که تشخیص داور بود صحیح است.

پیروز سیف‌الله‌پور: در این صحنه اول از جانب مدافعان گل‌گهر خطایی انجام نگرفته و مهاجم شبیه‌سازی می‌کند که طبیعتاً باید کارت زرد دریافت می‌کرد اما علی صفایی به مهاجم ذوب‌آهن کارت زرد نشان نداد.

تصمیم درست داور در صحنه گلزنی گل‌گهر

دقیقه ۲+۴۵- تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان آخرین فرصت نیمه‌اول را خلق کرد که توپ برگشتی به روبرتو تورس رسید و این هافبک اسپانیایی با شوت پای چپ دیدنی دروازه ذوب‌آهن را باز کرد اما قبل از آن داور به‌طرز عجیبی سوت پایان نیمه‌اول را زد و گل را نپذیرفت که با اعتراض گل‌گهری‌ها همراه شد.

حیدر سلیمانی: خطای مهاجم گل‌گهر بر روی مدافع ذوب‌آهن انجام شده و مهاجم دوم بعد از به صدا درآمدن سوت گل زده است.

پیروز سیف‌الله‌پور: در این صحنه مهاجم گل‌گهر با پریدن بر روی مدافع مرتکب خطا می‌شود که داور با جای‌گیری صحیح، به درستی به‌سود ذوب‌آهن اعلام خطا می‌کند.

کد خبر 717222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.