رژیم صهیونیستی سرافکنده‌تر از امروز از میدان خارج می‌شود

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آنکه سرافکنده‌تر از امروز از میدان خارج می‌شود، رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است و قهرمان میدان بدون تردید فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار اسماعیل قاآنی شامگاه چهارشنبه _سیزدهم دی_ در اجتماع مردم تهران در مصلای امام خمینی (ره) اظهار کرد: روز زیبایی که به زیبایی به‌نام زن و مادر در نظام جمهوری اسلامی نام‌گذاری شد.

وی افزود: امسال چهارمین سالگرد شهادت قهرمان و میدان مقاومت و همراه ایشان شهید ابومهدی‌المهندس که جزو یاران باسابقه شهید سلیمانی و تمام همراهانی که با ایشان بودند، در حالی گرامی می‌داریم که معطر به نام حضرت صدیقه کبری است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امسال برجستگی مهمی با این ایام مقارن شد، عنوان کرد: نبرد قهرمانان فلسطین در غزه قهرمان و به همراه قهرمانان فلسطین، مردان مقاومت در لبنان، عراق، یمن بر اساس تشخیص درست و وظیفه الهی هماهنگ باهم و متناسب با شرایط و در حدی که لازم بود این میدان قهرمانان فلسطین را پشتیبانی کردند.

قاآنی بیان کرد: به دشمنان مقاومت، اسلام و مردم مسلمان یعنی رژیم خونخوار و کودک‌کش صهیونیستی گفت که با این تبلیغات گسترده مشخص شد اساس شما چقدر در مقابل مقاومت دوام می‌آورد؛ یک جریان مقاومت به‌نام فلسطین یک، روز با شما جنگید و ارکان حکومت‌تان به‌هم ریخت و وزیر امورخارجه آمریکا اعلام کرد احساس کردم در رژیم صهیونیستی همه‌چیز فرو ریخته است.

وی خاطرنشان کرد: به ادعای خودشان ارتش برتر بودند اما یک جریان مقاومتی آن‌ها را اینطور در هم زد و آمریکای جنایتکار با تمام قوا پشت سر رژیم صهیونیستی ایستاد و امروز تمام ملت‌های آگاه حساب آمریکا و رژیم جناتیکار را یکی می‌بینند و روزی خواهد رسید که آمریکای جنایتکار عواقب دخالت شوم خود در رژیم صهیونیستی را بدهد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: رهبر انقلاب در خصلت‌های شهید سلیمانی بیان کردند ایشان دست مقاومت را پر کرد و امروز شاهد ترجمه این امر هستیم، تمام قدرت‌هایمان در غزه جمع شدند و جایی برای ورود تانک‌های زرهی و ابزارآلات نظامی نمانده است.

قاآنی عنوان کرد: امروز مقاومت فلسطین در جنگ سرحال‌تر شده است، از سویی شاهدیم که نمودار تلفات رژیم صهیونیستی روز به روز در حال افزایش است و مقاومت با قوت‌تر در حال جنگیدن است و هرچقدر نیاز باشد می‌ایستند.

وی گفت: آنکه سرافکنده‌تر از امروز از میدان خارج می‌شود رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است و قهرمان میدان بدون تردید فلسطین است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرد: در تشییع شهید سلیمانی شنیدیم که یکی از رهبران برجسته فلسطین در پایان سخنش سه‌بار تکرار کرد شهید سلیمانی شهید قدس است.

قاآنی اظهار کرد: پرکردن دست مقاومت فلسطین خود را نشان می‌دهد و آنکه در حال مقابله با رژیم صهیونیستی است، شهید سلیمانی و یارانش است و باید این مسیر را از آن‌ها را بیاموزیم.

وی با اشاره به شهادت شهید العاروری گفت: او یکی از قهرمانان فلسطین و امثال او از دلیرمردانی بود که امثال او می‌توانند این مسیر نورانی را ادامه دهند؛ او ۱۸ سال از عمرش را در زندان‌های رژیم صهیونیستی گذراند اما مانند کوه ایستاده بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شهادت سید رضی و جنایات کرمان نشان از آن است که دشمن تا چه میزان مستاصل شده اما مقاومت و جمهوری اسلامی مسیر خود را تا اضمحلال رژیم صهیونیستی و رسیدن به حکومت جهانی حضرت صاحب‌الزمان ادامه می‌دهیم.

کد خبر 717213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.