محکومیت انفجار تروریستی کرمان از زبان گروه‌های مقاومت

گروه های مقاومت منطقه در پی حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان که طبق آخرین گزارش‌ها تاکنون ۱۰۳ شهید و ۱۴۱ مجروح برجای گذاشته است، واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پی حادثه تروریستی کرمان امروز _چهارشنبه ۱۳ دی ماه_ گروه‌های مقاومت منطقه به این حادثه واکنش نشان دادند.

جمهوری اسلامی ایران قوی‌تر از تمامی توطئه‌ها ست

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، با صدور بیانیه‌ای در واکنش به انفجارهای تروریستی کرمان، ضمن محکومیت شدید آن، گفت: این گونه اقدامات در راستای مقابله با نقش‌آفرینی ایران در مواجهه با استکبار است.

به نوشته وب‌گاه المسیره، در این بیانیه آمده است: «به شدت انفجارهای جنایت‌کارانه شهر کرمان ایران را که ده‌ها شهید و مجروح در پی داشته است را محکوم می‌کنیم و به رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران و خانواده قربانیان تسلیت می‌گوئیم».

انصارالله یمن افزود: «انفجارهای کرمان در امتداد تلاش‌ها برای شکست ایران و از میان برداشتن نقش‌آفرینی این کشور در مواجهه با استکبار و حمایتش از امت اسلامی و مقاومت است؛ ما مطمئنیم که جمهوری اسلامی قوی‌تر از تمامی توطئه‌ها است و تمامی تلاش‌های آمریکا و اسرائیل برای بی ثباتی و ناامن‌سازی این کشور ان شاء‌الله با شکست مواجه خواهد شد».

رد پای اسرائیل در حادثه تروریستی کرمان دیده می‌شود

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه‌ای حادثه تروریستی در کرمان را محکوم کرد و گفت: «انفجار بزدلانه در شهر کرمان ایران و هدف قرار دادن گروهی از شهروندان ایرانی در اطراف آرامگاه فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی رحمت الله را محکوم می‌کنیم».

این گروه مقاومت فلسطین اضافه کرد: «بدین وسیله ما به ملت عزیز ایران و رهبری این کشور تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای شهدا رحمت و برای مجروحان شفای عاجل مسألت داریم.

جهاد اسلامی در پایان تاکید کرد: «چنین تجاوز شرورانه‌ای در حق مردم بی‌گناه انسجام ملل امت اسلامی و تمسک آن‌ها به مقاومت را که شهید سلیمانی همواره یکی از سمبل‌های آن باقی خواهد ماند، بیشتر خواهد کرد».

در پایان این بیانیه تاکید شده است که رد پای دشمن صهیونیستی که مورد حمایت سردمدار شرارت آمریکا است، در این جنایت دیده می‌شود.

حکیم اقدام تروریستی کرمان را محکوم کرد

«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق اقدام تروریستی در شهر کرمان ایران را به‌شدت محکوم و تقبیح کرد.

وی از خداوند متعال برای شهدا رحمت و مغفرت و برای مجروحان طلب شفا و سلامت کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در ادامه پیام خود، این حادثه را به رهبر معظم انقلاب و دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

حکیم بار دیگر از جامعه جهانی به‌خصوص کشورهای آسیب‌دیده از آفت تروریسم خواست که برای خشک کردن منابع تأمین مالی تروریسم و کاستن از پیامدهای منفی آن بر ثبات و امنیت ملت‌ها، دست به دست هم دهند و همکاری کنند.

عصر امروز در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان در مراسمی که برای سالروز شهادت سردار سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه در کرمان تدارک دیده شده بود، صدای ۲ انفجار به گوش رسید که لحظاتی بعد منابع خبری به نقل از منابع آگاه محکومیت این دو انفجار را تروریستی را اعلام کردند.

بر اساس این اقدام تروریستی، تا این لحظه ۱۰۳ نفر به شهادت رسیده و ۱۷۰ تن دیگر مجروح شده‌اند.

تکمیل می‌شود..

کد خبر 717201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.