نباید به شرایط فعلی راضی باشیم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: باید ذهنیت‌مان را در تعطیلات نیم‌فصل تغییر دهیم وگرنه نمی‌توانیم جایگاه خوبی رقم بزنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مارینوس اوزونیدیس شامگاه _چهارشنبه سیزدهم دی_ در کنفرانس‌خبری پس از توقف تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مقابل ذوب‌آهن اصفهان در آخرین بازی نیم‌فصل اول لیگ برتر اظهار کرد: بعد از بازی مقابل پیکان، نمایش امروز تیم‌مان یکی از بدترین بازی‌های ما در فصل جاری بود، نگرشی که امروز داشتیم را دوست نداشتم و از نمایشی که در زمین ارائه کردیم احساس ناراحتی می‌کنم.

وی افزود: نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم، زیرا خیلی عصبانی هستم و می‌ترسم چیزی بگویم که نباید به زبان بیاورم. نگرش ما این نیست که به این شرایط و جایگاهی که هم‌اکنون در اختیار داریم راضی باشیم و هدف ما جایگاه‌های بالاتر است تا جزو تیم‌های بالای جدول باشیم و اگر نتوانیم ذهنیت‌مان را عوض کنیم شانسی نخواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پایان گفت: برای برطرف‌کردن این معضل دو راه‌حل داریم، باید ذهنیت‌مان را عوض کنیم یا اینکه تغییراتی در نفرات تیم بدهیم، تعطیلات فرصت خوبی برای این کار است و امیدوارم بازیکنانم بتوانند از این فرصت استفاده و ذهنیت‌شان را عوض کنند تا با ذهنیت متفاوت به تمرینات و سپس ادامه فصل بازگردند.

کد خبر 717183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.