تعاونی‌ها زمینه‌ساز رونق اقتصادی خراسان شمالی هستند

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تعاونی‌ها یک نوع سرمایه گذاری اقتصادی عدالت محور هستند، گفت: تعاونی‌ها زمینه‌ساز رونق اقتصادی خراسان شمالی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، ناصر فخر موحدی امروز _چهارشنبه سیزدهم دی_ در شورای تعاونی‌های توسعه و عمران شهرستانی خراسان شمالی اظهار کرد: موضوع توجه و حمایت از شرکت‌های تعاونی در حوزه توسعه و عمران، بسیار حائز اهمیت است زیرا یک کار فراگیر شهرستانی انجام می‌دهند و زمینه ساز رونق اقتصادی هستند.

وی با بیان اینکه تعاونی‌ها بهترین نوع سرمایه گذاری و بهترین نوع توسعه عدالت در یک شهرستان هستند، افزود: تمام مدیران و مسئولان باید دید مثبت و کارگشایی به موانع داشته باشند و تشکیل این جلسه‌ها باید منجر به رفع مشکلات و دارای دستاوردهایی باشد.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه در چهارچوب قانون از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت کمک به تعاونی‌ها استفاده شود، گفت: تمام ارگان‌های مرتبط از جمله اتاق بازرگانی و تعاون، تشکل‌ها و … باید در کنار تعاونی‌ها قرار بگیرند تا توفیق حاصل شود.

فخرموحدی عنوان کرد: در این خصوص با اقدام جهادی و کار اصولی مشکلات ریشه‌یابی شوند و در ادامه برای رفع مشکلات، در شوراها و کار گروه‌های مربوطه اقدام شود.

وی افزود: این تعاونی‌ها متشکل از تیمی متفکر که دارای تجربه، سابقه و تفکرات راهبردی و ارزشمند هستند که در توسعه استان مؤثر خواهند بود.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: در راستای پاسخگویی بی واسطه و رفع موانع بر سر راه توسعه، روزهای دوشنبه هر هفته ملاقات عمومی با تمام سرمایه گذاران و شهروندان و … برگزار می‌شود.

کد خبر 717162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.