افتتاح بنیاد فرهنگی امیرقلی امینی کمتر از وقف مسجد نیست

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه افتتاح بنیاد فرهنگی امیرقلی امینی کمتر از وقف مسجد نیست، گفت: با افتتاح این بنیاد نام امیرقلی امینی برای همیشه زنده می‌ماند، چراکه این مجموعه حرکت خوبی در راستای ایجاد انگیزه کتاب‌خوانی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _چهارشنبه سیزدهم دی_ در آئین افتتاح بنیاد فرهنگی امیرقلی امینی ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: خاطرات بسیاری از این محله دارم و حدود ۶۰ سال پیش هرروز از کنار این مجموعه عبور می‌کردم و کلمه امیرقلی امینی ویژگی خاطی برای من داشت.

وی با بیان اینکه افتتاح این بنیاد از جمله اقدامات مهم است و کمتر از وقف مسجد نیست، افزود: با افتتاح این مجموعه امید است تا یک رویداد بزرگ فرهنگی برای شهر اصفهان و به‌ویژه منطقه یک این کلان‌شهر رقم بخورد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نام امیرقلی برای همیشه زنده می‌ماند و این مجموعه حرکت خوبی در راستای ایجاد انگیزه کتاب‌خوانی است، تاکید کرد: اصفهان حماسه‌آفرینان بسیاری داشته است، اما در حوزه نشر دفاع مقدس و تاریخ اصفهان دچار کمبود شده و در این زمینه نسبت به دیگر شهرها عقب مانده است.

نادرالاصلی گفت: این مجموعه باید منشأ و مبدا ایجاد انگیزه کتاب و کتابخوانی باشد و مجموعه فرهنگی و نگاه فرهنگی را با پشتیبانی مجموعه فرهنگی شهرداری اصفهان در شهر پایدار کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم شاهد رشد خوبی در بنیاد فرهنگی امیرقلی امینی باشیم و این مکان محل رفت‌وآمد اصحاب فرهنگی شهر نیز باشد.

کد خبر 717141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.