تداوم اهداف مکتب شهید سلیمانی وظیفه همگانی است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: تداوم اهداف مکتب شهید سلیمانی به دوش همه‌ ما است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه سیزدهم دی_ در آئین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلیجان اظهار کرد: جمهوری اسلامی کارنامه درخشانی دارد و اما حاج‌قاسم عزیز صحنه، دشمن و توانمندی‌های ما را خوب فهمید.

وی افزود: امروز کشوری که روزی تحت تحریم سیم خاردار بوده به فناوری تولید موشک نقطه‌زن بالستیک رسیده است و دشمن توانایی‌های آن را هم خوب فهمیده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر حفظ و تداوم راه و مکتب شهید سلیمانی تصریح کرد: مردم مقاوم غزه به تأسی از این شهید در برابر حملات رژیم منحوس اسرائیل مقاومت کرده و حماسه آفریده‌اند.

وی تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و تبریک به تمام مادران جهادگر و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سلیمانی افزود: مکتب شهید سلیمانی باید حفظ و تداوم پیدا کند، هر چقدر درباره ویژگی‌های شخصیتی و مکتبی شهید سلیمانی بگویم، کم است اما تداوم راه و مکتب ایشان نیاز به تبیین واقعیت‌ها و دستاوردهای این شهید والامقام دارد.

سردار کریمی‌ادامه داد: شخصیت حاج قاسم به حدی بزرگ بود که تأثیرگذاری ایشان پس از شهادت دو چندان شد و در حال حاضر مردم مقاوم غزه به تأسی از این شهید در برابر حملات رژیم منحوس اسرائیل مقاومت کرده و حماسه آفریده‌اند.

وی اضافه کرد: تأثیرگذاری معنوی و فکری سردار سلیمانی نه تنها در منطقه، بلکه در تمام دنیا فراگیر شده است و ملت‌های آزادی‌خواه جهان بیدار شده و از ایشان الگو می‌گیرند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ایثار، گذشت، معنویت و ارتباط با خدا، متشرع بودن در رعایت حلال و حرام از مهمترین ویژگی‌های مکتب سلیمانی است.

وی ادامه داد: با همین ویژگی‌ها بود که سردار دل‌ها توانست بساط استکبار جهانی را از منطقه برچیند و در قلب‌های مردم منطقه جای گیرد.

سردار کریمی با اشاره به شکست چهار دکترین اسرائیل اظهار کرد: هیچکس گمان نمی‌کرد اسرائیل دچار این وضعیت شود، هم اینک حدود یک میلیون نفر اسرائیل را ترک کرده‌اند، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز اقتصادی و صنعت گردشگری شأن تعطیل شده وشمار زیادی از مردم ساکن شهرک‌ها در اردوگاه‌ها و پناهگاه‌های مخفی شده‌اند.

وی ادامه داد: هم اینک هیچ راهی برای اسرائیل وجود ندارد و کار صهیونیست‌ها مصداق فرو رفتن در منجلاب و دست کشیدن از جنگ به معنای شکست آنهاست.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تاکید کرد: اگر مردم غزه با حماس متحد نمی‌شدند صحنه جنگ اینگونه پیش نمی‌رفت.

در پایان این آئین از زحمات سرهنگ مهدی نباتی قدردانی و سرهنگ محسن صادقی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان معرفی شد.

کد خبر 717123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.