آغاز عملیات عمرانی بوستان خانواده در منطقه دو شهرداری قم

مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: طرح احداث بوستان خانواده در منطقه دو در مرحله اجرایی است و بنا بر پیش‌بینی‌های صورت گرفته این بوستان سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم در خصوص احداث بوستان خانوادگی، اظهار کرد: تملک باغ صادقی در خیابان چمران انجام شده و فرایند اخذ مجوز ساخت بوستان خانوادگی از مراجع ذیربط صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه فرایند جابجایی چند اصله درخت و لوله کشی شبکه انشعاب در حال انجام است، افزود: پیش بینی شده این بوستان خانوادگی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در شهریور سال آینده به بهره برداری برسد.

مدیر منطقه دو شهرداری قم در خصوص بوستان امام رضا (ع)، تصریح کرد: پروژه طرح توسعه بوستان امام رضا (ع) فاز بندی شده و فاز اول و فاز دوم بوستان امام رضا (ع) در امتداد بلوار امام رضا (ع) با مساحت ۳۵۰۰ متر مربع به مرحله اجرایی رسیده و در حال حاضر در مرحله تکمیل و رفع نواقص بوستان هستیم.

حسینی با اشاره به مطالبه مردم منطقه نسبت به توسعه فضای سبز، گفت: تملک باغ صادقی در همین مسیر صورت گرفت تا بتوانیم سرانه فضای سبز شهری را در این منطقه ارتقا دهیم.

وی با اشاره به هزینه بر بودن تملک فضای سبز در بافت شهری، ادامه داد: شهرداری قم آماده تملک باغ‌های شهری برای ارتقای سرانه فضای سبز و حفظ این باغ‌ها است.

کد خبر 717102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کاوه IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    2 0
    دیگه باغی نمونده
  • رقیه بیگدلی DE ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    این همه ب مناطق پولدار دارید میرسید ی منطقه ۵ برسید مخصوصا شهر قایم والا ب خدا
  • محمد IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    0 0
    👌