ذوب‌آهن ۰ _ گل‌گهر ۰ / تساوی بدون گل برای پایان نیم‌فصل

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر به‌مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان امروز _چهارشنبه سیزدهم دی_ در چارچوب هفته پانزدهم و بازی پایانی نیم‌فصل اول فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه فولادشهر مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج‌فارس

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان

ورزشگاه: فولادشهر اصفهان

کوبل‌داوری:

علی صفایی (داور وسط)، وحید سیفی و محسن حکیم (کمک‌داوران اول و دوم)، محمدرضا تارخ (داور چهارم) و ابوطالب طاهریان (ناظر داوری)

کارت‌زرد:

امیرحسین جدی (دقیقه ۶۶) از ذوب‌آهن

حمید بوحمدان (دقیقه ۷۸) از گل‌گهر سیرجان

کارت‌قرمز:

ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان:

پارسا جعفری، امیرحسین رنگرزجدی، سیدمحمد قریشی، نادر محمدی، محمدجواد محمدی (از دقیقه ۸۲- امید لطیفی)، پوریا آریاکیا، مجید علیاری (از دقیقه ۳+۹۰- کمال‌الدین کامیابی‌نیا)، شایان مصلح، مهرداد رضایی، محمدحسین اسلامی (از دقیقه ۳+۹۰- سجاد آشوری) و فردین یوسفی (از دقیقه ۳+۹۰- محمدرضا رضایی).

سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان:

محمدرضا اخباری، سیدابوالفضل رزاق‌پور، بهنام برزای، علیرضا آرتا، علی‌اصغر عاشوری (از دقیقه ۶۲- میشل تی‌ورده)، حمید بوحمدان، مسیح زاهدی، علیرضا کوشکی، سعید سحرخیزان (از دقیقه ۶۲- اریک بایناما)، روبرتو تورس و احمدرضا زنده‌روح (از دقیقه ۸۲- پوریا لطیفی‌فر).

سرمربی:

مارینوس اوزونیدیس

شرح بازی:

دقایق حساس:

دقیقه ۳- پرتاب اوت بلند نادر محمدی به سبک خاص این بازیکن نزدیک بود محمدجواد محمدی را در آستانه تک‌به‌تک‌شدن با محمدرضا اخباری قرار دهد که وی نقش بر زمین شد اما داور این صحنه را خطا تشخیص نداد و از این موقعیت گذشت.

دقیقه ۲۰- در ۲۰ دقیقه‌ای که از زمان بازی سپری شده شاهد موقعیت جدی روی دروازه دو تیم نبودیم و فقط چند درگیری سفت و سخت در میانه میدان ایجاد شده است که یکی از آنها منجر به خونریزی لب محمدحسین اسلامی مهاجم ذوب‌آهن شد.

دقیقه ۳۶- پرتاب بلند اوت از سوی نادر محمدی به صورت مستقیم به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و به جریان مسابقه بازگشت.

دقیقه ۳۷- پس از پرتاب اوت نادر محمدی بلافاصله گل‌گهر یک ضدحمله ترتیب داد که در محوطه جریمه حریف با پاس رو به عقب کوشکی برای تورس می‌رفت به گل اول مسابقه تبدیل شود ولی تکل به موقع مدافع ذوب‌آهن جلوی شوت مهاجم اسپانیایی گل‌گهر را گرفت.

دقیقه ۴۲- تیم فوتبال ذوب‌آهن از سمت راست یک فرصت جدی گلزنی روی دروازه گل‌گهر سیرجان به‌وجود آورد که شوت پای راست محمدجواد محمدی با اختلاف زیاد از بالای دروازه محمدرضا اخباری راهی اوت شد.

دقیقه ۲+۴۵- تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان آخرین فرصت نیمه‌اول را خلق کرد که توپ برگشتی به روبرتو تورس رسید و این هافبک اسپانیایی با شوت پای چپ دیدنی دروازه ذوب‌آهن را باز کرد اما قبل از آن داور به‌طرز عجیبی سوت پایان نیمه‌اول را زد و گل را نپذیرفت که با اعتراض گل‌گهری‌ها همراه شد.

دقیقه ۵۲- شوت امیرحسین رنگرزجدی که متعاقب ضربه محمدجواد محمدی مهاجم ذوب آهن بود با فاصله بسیار کم و قدرتی بالا از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۶۰- شوت مهرداد رضایی بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن با اختلاف بسیار ناچیزی از بالای دروازه گل‌گهر سیرجان به اوت رفت.

دقیقه ۷۰- ضربه سر اریک بایناما بازیکن تعویضی گل‌گهر سیرجان بی‌دقت بود و با فاصله زیاد خط عرضه زمین را طی کرد و راهی اوت شد.

شرح گل‌ها:

نکات ویژه:

  • هواداران سیرجانی با دو دستگاه اتوبوس راهی اصفهان شدند تا از نزدیک در آخرین مسابقه نیم‌فصل اول حامی تیم محبوب‌شان باشند.
  • در این مسابقه گل‌گهر سیرجان علی علیزاده را به‌دلیل محرومیت و سامان فلاح را به‌علت حضور در اردوی تیم ملی در اختیار ندارد.
  • حبیب فرعباسی دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به‌علت آنچه مصدومیت عنوان می‌شود گاندوها را در بازی امروز همراهی نکرد.
  • در دقیقه ۵۰ بازی، به‌دلیل مصدومیت پارسا جعفری گلر ذوب آهن، این دیدار برای چند دقیقه‌ای متوقف شد.
  • مهرداد رضایی در برخورد با حمید بوحمدان دچار مصدومیت شد و در دقیقه ۷۸ بازی چند دقیقه‌ای به همین دلیل متوقف شد. بوحمدان که در لحظه برخورد با مهرداد رضایی با کارت زرد داور جریمه شد به مانند هافبک ذوب‌آهن دچار شکستگی شده و به مانند رضایی با بانداژ سر کارش را ادامه داد.
کد خبر 717083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.