خدامحوری و بصیرت از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید سلیمانی بود

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خدامحوری، بصیرت و دوری از جناح‌های سیاسی را از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: اقدامات انقلابی ایشان باعث پیروزی جبهه مقاومت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت السلام رضا براتی‌زاده امروز _چهار شنبه سیزدهم دی_ در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به عنوان یک مکتب فکری و عقیدتی ماندگار در دل‌ها خواهند بود.

وی افزود: این شهدای بزرگوار به فرموده مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) بانی مکتبی بودند که در منطقه منشأ خدمات و برکات بسیار ارزنده‌ای شد و پیروزی نهایی جبهه مقاومت را رقم زد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اکنون مفتخریم که این مسیر درخشان هموار شده است؛ پس از شهادت این عزیزان نیز همچنان کسانی هستند که این راه را آگاهانه و با کمال افتخار ادامه دهند و یقیناً این نهضت تا اتصال به انقلاب مهدی موعود (عج) و پیروزی نهایی مستضعفان بر مستکبران عالم ادامه خواهد یافت.

براتی‌زاده مهمترین ویژگی‌های شهید سلیمانی را خدامحوری، بهره‌مندی از بصیرت، معنویت و عقلانیت، بی طرفی او در مسائل و موضوعات سیاسی دانست و افزود: ایشان در طول دوران مبارک حیات خود، هیچ گاه در ملاحظات سیاسی از فرد یا جریانی حمایت نکردند ولی با این وجود به فرموده مقام معظم رهبری به شدت انقلابی بودند و انقلابی گری را نیز با همان روحیه جهادی اشاعه دادند.

براتی زاده همچنین با تبریک روز زن، گفت: حضرت فاطمه (س) برترین الگوی رفتاری و کرداری بین زنان عالم بود که باید ایشان را به عنوان الگو و اسوه معرفی کنیم.

کد خبر 717048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.