۱۶۰ میلیارد تومان برای توسعه راه‌های روستایی و بین شهری مراوه تپه تصویب شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: با هدف توسعه راه‌های روستایی و بین شهری در شهرستان مراوه تپه، ۱۶۰ میلیارد تومان در سفر دوم رئیس‌جمهور به گلستان تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان عادل مصدقی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه سیزدهم دی _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۸ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

وی افزود: در دولت سیزدهم بر اساس جمع‌بندی صورت گرفته، در حوزه راه‌ها در بحث ارتقای سطح ایمنی و کیفی راه‌های شهرستان مراوه تپه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از منابع ملی و استانی برای شهرستان هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان خاطرنشان کرد: در سفر دوم رئیس‌جمهور نیز ۱۶۰ میلیارد تومان مصوب شد که ۶۰ میلیارد آن در حوزه احداث و توسعه راه‌های روستایی و ۱۰۰ میلیارد تومان در بهسازی و روکش راه‌های اصلی مصوب شد که پس از ابلاغ مصوبه بلافاصله عملیات اجرایی آن را آغاز خواهیم کرد.

مصدقی تصریح کرد: ۲۵ کیلومتر از پروژه‌هایی که به نوعی آغاز عملیات اجرایی آن در دست اجراست، عملیات زیرسازی راه‌ها اجرای آسفالت را بخشی را تا قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی و بخش دیگر را تا قبل از نوروز به سرانجام برسانیم.

کد خبر 717004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.