دمیر تا اردیبهشت سال آینده قرارداد دارد

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: هاکان دمیر تا اردیبهشت‌ سال آینده با ما قرارداد دارد و به کار خود با قدرت ادامه می‌دهد و در پنجره بعدی در کنار تیم خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد داوری در پاسخ به این سوال که اگر به گذشته بازگردد آیا بازهم تصمیماتی که تا امروز گرفته را اتخاذ خواهد کرد یا خیر اظهار کرد: باید دید در این مدت چه اتفاقی رخ داده و چه کرده‌ایم. مهم‌ترین بحث ما موضوع توسعه بود. فکر می‌کنم در رده‌های پایه و برگزاری مسابقات اقدامات خوبی صورت گرفته که نتایج آن نیز مشخص است.

وی افزود: موضوع مهم دیگر، جوان‌گرایی و توجه به حوزه بانوان بود، در این دو فضا هم کارهای خوبی صورت گرفت و تنها در رده بزرگسالان شاهد تغییراتی بودیم که آن هم بر اساس نیازها و ضروریاتی بود که در جامعه بسکتبال احساس می‌شد. اعتقاد من این است که در مسیر درستی گام برداشته‌ایم، اما هر برنامه‌ریزی نیازمند صبر و تأمل است و در آینده‌ای نزدیک نتایج آن را خواهیم دید.

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص شرایط ادامه همکاری هاکان دمیر در رأس کادر فنی تیم ملی نیز گفت: وی تا اردیبهشت سال آینده با ما قرارداد دارد و به کار خود با قدرت ادامه می‌دهد و در پنجره بعدی در کنار تیم خواهد بود. نکته مهم این است که تصمیم‌هایی که گرفته می‌شود بر اساس خرد جمعی، مشورت و جمع‌بندی نظرات در بخش‌های مختلف از جمله کمیته فنی است. هدف همه ما موفقیت و اعتلای بسکتبال ایران است و امیدواریم این تلاش‌ها با نتایج خوبی برای بسکتبال ایران همراه باشد.

داوری در مورد قرارداد جدید سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با یک تیم باشگاهی و حضور وی در لیگ ترکیه اظهار کرد: این بند در قراردادی فدراسیون با او آمده، اما تاکید ما اولویت تیم ملی بسکتبال ایران است. در حال حاضر با توجه به کم بودن برنامه‌های تیم ملی مشکلی ایجاد نخواهد شد، ضمن آنکه از نظر بودجه‌ای هم به نفع فدراسیون بسکتبال ایران است.

وی در خصوص نشست جمعی از قهرمانان، مدال‌آوران و رؤسای فدراسیون‌های ورزشی با رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز گفت: در ابتدا باید بابت این نشست از همکاران در وزارت ورزش و جوانان و سازمان برنامه و بودجه تشکر کنم؛ چراکه جلسه هم‌اندیشی بسیار خوبی بود و مباحث مهم و حیاتی مطرح شد.

رئیس فدراسیون بسکتبال ادامه داد: با توجه به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری با محوریت «ایران قوی، ورزش قوی» نیاز است در همه بخش‌ها تلاش مضاعفی داشته باشیم. یکی از مباحث خوبی که در این نشست به آن تاکید شد به مشکلات مالیاتی، تأمین ارز و بودجه کم ورزش بازمی‌گردد که برای رسیدن به ورزش قوی باید این موانع را برطرف کرد.

داوری افزود: ورزش نشان داده اهرمی قوی برای نشاط اجتماعی است. در دنیای امروز همه کشورهای قدرتمند و آنهایی که به دنبال اثبات خود هستند هزینه‌های بسیاری را در حوزه ورزش انجام داده تا به نوعی مطرح شوند. امیدواریم مسائلی که در این نشست صمیمی بیان شد بخشی از مشکلات ورزش را حل و فصل کند تا با برطرف شدن موانع و مشکلات کنونی، طبق فرمایش رهبری بتوانیم حرکت کنیم و به اهداف خود برسیم.

منبع: ایرنا
کد خبر 716997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.