حریق در ساختمان تجاری در لاله‌زار مهار شد/ حبس ۲۰ نفر از کسبه در طبقه آخر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حریق در ساختمان تجاری در لاله‌زار رخ داد و در این حادثه ۲۰ نفر از کسبه در طبقه چهارم حبس شده بودند.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان تجاری در خیابان لاله‌زار امروز_ سه‌شنبه دوازدهم دی_ ساعت ۱۷:۲ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند، ایستگاه آتش‌نشانی انتهای خیابان لاله‌زار وجود دارد که به عنوان اولین ایستگاه به محل حادثه اعزام شد و در مدت زمان دو دقیقه در محل حاضر شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش‌سوزی در ساختمان تجاری چهار طبقه رخ داده بود و یکی از طبقه‌هایی که لوازم الکترونیکی داشت، طعمه حریق شده بود.

وی تصریح کرد: هنگام رسیدن نیروهای آتش‌نشانی به محل مذکور، شعله‌ور و آتش در حال سرایت به مغازه‌های اطراف بود، آتش‌نشانان بلافاصله عملیات اطفا حریق را آغاز و از سرایت آتش به مغازه‌ها و انبارهای اطراف جلوگیری شد.

ملکی گفت: ۲۰ نفر از کسبه در طبقه چهارم حضور داشتند و با کمک آتش‌نشانان به سلامت خارج شدند، مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

کد خبر 716884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.