سی و ششمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با نهضت خدمت مومنانه در سراسر کشور به یاد حاج قاسم سلیمانی، ۳هزار بسته معیشتی، آزادی ۱۲زندانی و افتتاح ۳۰پروژه در استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری، سردار علی‌محمد اکبری اظهار کرد: همزمان با نهضت خدمت مومنانه در سراسر کشور به یاد حاج قاسم سلیمانی، سی و ششمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

وی افزود: در این رزمایش ۱۵۰ سری جهیزیه کامل به نو عروسان نیازمند استان چهارمحال و بختیاری اهدا، و ۳ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از افتتاح ۳۰ پروژه محرومیت زدایی و عمرانی در سطح استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: ۱۲ نفر زندانی جرایم غیرعمد توسط سپاه قمربنی هاشم چهارمحال و بختیاری آزاد می‌شوند.

وی گفت: از شیوع ویروس کرونا تاکنون، با کمک خیرین مبلغ یک‌هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان کمک در قالب رزمایش‌های کمک‌های بین نیازمندان استان چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.

کد خبر 716859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.