از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جمهوری‌اسلامی با هوشیاری صیانت می‌کنیم

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین گفت: دستمان روی ماشه سلاحمان است و از تمام مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی با هوشیاری شبانه‌روزی صیانت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی امروز -سه‌شنبه دوازدهم دی‌- در رزمایش کمک مومنانه توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی «به نیت حاج قاسم» که در محوطه سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) برگزار شد، اظهار کرد: امروز وقتی یک موشک از رژیم غاصب اسرائیل به غزه برخورد می‌کند، برادران محور مقاومت در یمن و حشدالشعبی در عراق این رفتار رژیم اسرائیل و آمریکا را پاسخ می‌دهند.

وی اضافه کرد: در واقع حاج‌قاسم سلیمانی برادری را در منطقه احیا کرد و همان برادران مسلمانی که در چندین دهه قبل در همین منطقه انفرادی و جزیره‌ای فعالیت می‌کردند، امروز متحد و در کنار هم هستند.

تحویل ۲۲ مسکن بازسازی‌شده به محرومان

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه سر قول خود برای خدمت بی‌منت به مردم هستیم، گفت: آب‌رسانی به خانه‌ها و زمین‌های مردم روستایی امروز به اولویت بسیج سازندگی قزوین مبدل شده و در روزهای آینده سه مخزن دیگر از مخازن تعهد بسیج سازندگی استان آماده بهره‌برداری می‌شود.

رفیعی آتانی از تحویل ۲۲ واحد مسکونی در حال تعمیر و بازسازی به روستاییان محروم توسط بسیج سازندگی خبر داد و افزود: در ضمن سه مسکن ساخته‌شده هم داریم که تا چند روز آنی به مردم تحویل داده خواهد شد.

وی با اشاره به آزادسازی بسیاری از زندانیان دارای فقر مالی با حمایت بسیج حقوقدانان ادامه داد: علاوه بر آزادسازی این گروه به دنبال ایجاد شغل دائمی هم برای آن‌ها هستیم و این دستاوردها با مجاهدت بسیج و بسیجیان تحقق می‌یابد.

فرمانده سپاه قزوین با بیان اینکه بسیج به جز خدمت به مردم و کسب رضا خدا اندیشه دیگری ندارد، تصریح کرد: از طرفی مأموریت اصلی سپاه پاسداران حضور میدانی در صیانت از جغرافیای میهن اسلامی است و دشمن فکر نکند سرگرم این اقدامات و خدمات هستیم و حواسمان از آن‌ها پرت می‌شود.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: دستمان روی ماشه سلاحمان است و از تمام مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی با هوشیاری شبانه‌روزی صیانت می‌کنیم، چون این مسئولیت امامت شهدا در دست ماست؛ اما برای خدمت‌رسانی به مردم تمام ظرفیت و توان سپاه را به میدان آوردیم.

کد خبر 716833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.