مکتب شهید سلیمانی زمینه بیداری ملت‌ها را فراهم کرده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به حمایت مردم کشورهای مختلف جهان از آرمان فلسطین، گفت: مکتب شهید سلیمانی زمینه بیداری ملت‌ها را فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، افشین غنی زاده ظهر _سه‌شنبه دوازدهم دی‌_ در مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی که در تالار بهمن دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی در زمان حیات خود همواره مطیع ولایت فقیه بودند و در وصیت نامه خود این مهم را به تمام مردم یادآوری و بر آن تاکید کردند.

وی افزود: تقارن هفته بصیرت و ایام سالگرد شهید سلیمانی نیز خود به نوعی یادآوری موضوع ولایت پذیری برای تمام مردم است زیرا شهید سلیمانی ذوب در ولایت بودند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در فلسطین اشغالی رزمندگان مقاومت با بهره‌گیری از مکتب شهید سلیمانی عملیات طوفان الاقصی را طراحی و اجرا کردند و هیمنه رژیم صهیونیستی را در هم شکستند.

غنی زاده بیان کرد: دولت‌های اروپایی و آمریکا امروز به صورت همه جانبه در حال پشتیبانی از اسرائیل هستند اما مشاهده می‌کنیم که موج بیداری و حمایت از مردم مظلوم فلسطین فرا گیر شده و مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی در حمایت از قدس و توقف جنایت در غزه راهپیمایی می‌کنند.

وی ادامه داد: روحیه مقاومت و ظلم ناپذیری از صفات برجسته مکتب حاج قاسم سلیمانی است که امروز در جهان گسترش یافته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: دانشجویان امروز وظیفه مهم تولید علم و در مرحله بعد تبدیل آن به تکنولوژی را برعهده دارند زیرا دستیابی به علم کشور را خودکفا می‌کند.

غنی زاده اضافه کرد: اگر امروز کشورهای غربی به دنبال مذاکره با ایران هستند به واسطه دستیابی جوانان این مرز و بوم به علم و تکنولوژی است و به واسطه قدرت نظامی و دفاعی نمی‌توانند تعرضی به خاک این سرزمین داشته باشند.

جبهه سازی و کار تشکیلاتی یکی از ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی است

قاسم امجدیان فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی که در تالار بهمن دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به سخن شهید سلیمانی برای شهید شدن ابتدا باید شهید بود و شهدا همیشه زنده زنده هستند و این بالاترین مقام برای هر انسانی است.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های شاخصی که شهید حاج قاسم سلیمانی در کار خود همواره به آن توجه می‌کردند موضوع کار تشکیلاتی است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه تصریح کرد: شهید سلیمانی کار تشکیلاتی و جبهه سازی را در کشورهای عراق، سوریه، لبنان و… به خوبی در دستور کار قرار دادند و توانستند موفقیت‌های بزرگی را به دست آورند.

امجدیان بیان کرد: موضوع کار تشکیلاتی و جبهه سازی کار آسانی نیست و ارتباط‌گیری فوق العاده‌ای لازم دارد تا بتوانید افراد را با سلایق مختلف دور هم جمع کنید.

وی ادامه داد: مسیر و راه شهید سلیمانی با شهادت این شخصیت بزرگ به انتها نرسیده بلکه امروز می‌توانیم رویش‌های جهاد شهید سلیمانی را در کشورهای حامی مقاومت مشاهده کنیم.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: دشمن از در زمان حیات حاج قاسم از نام وی وحشت داشت اما این ترس و واهمه با شهادت شهید سلیمانی ادامه دارد و چند برابر شده است.

کد خبر 716832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.