احتمال بارش برف و باران در تبریز از روز جمعه

رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: بر اساس نقشه‌های پیشیابی هواشناسی، از روز جمعه با گذر امواج تراز میانی جو، باران و برف استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، «محمد امیدفر» ظهر امروز - سه‌شنبه دوازدهم دی - در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه از لحاظ شرایط دمایی تغییرات قابل ملاحظه‌ای در جو استان روی نمی‌دهد، اظهار کرد: از امروز تا روز جمعه جوی پایدار با آسمانی صاف تا نیمه ابری در استان حاکم می‌شود.

وی با بیان اینکه در برخی نواحی آذربایجان شرقی احتمال بروز غبار محلی وجود دارد، اظهار کرد: در شهرهای پرجمعیت و صنعتی استان به ویژه تبریز به علت افزایش آلاینده‌های جوی از کیفیت هوا کاسته می‌شود.

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: تمام گروه‌های سنی به ویژه کودکان، سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی در این مدت از تردد غیرضروری در فضای آزاد به ویژه مناطق آلوده و مرکز شهر خودداری کنند.

امیدفر در ادامه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ورزقان با دمای منفی ۱۱ و هوراند با دمای مثبت چهار درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای آذربایجان شرقی بودند و دمای تبریز در سردترین زمان به منفی ۲ درجه رسید.

کد خبر 716826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.