عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ دی‌

در این بسته خبری از پیشرفت پروژه ترافیکی شهر بیرجند به ۸۰ درصد رسید تا طرح نهضت جهادی توسعه فیبرنوری در مهاباد اجرایی شد و خدمات‌دهی رایگان اتوبوس‌های شهرکرد به مناسبت روز زن را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شهردار: هیچ انگیزه سیاسی برای خود در اهواز متصور نیستم

رضا امینی، شهردار اهواز گفت: هیچ انگیزه سیاسی برای خود در اهواز متصور نیستم و تنها هدفم خدمت به مردم است.

پیشرفت پروژه ترافیکی شهر بیرجند به ۸۰ درصد رسید

مهدی حدیدی نژاد، معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند گفت: پیشرفت عملیات عمرانی احداث معبر جدید برای اتصال خیابان ارتش به شهید قرنی شهر بیرجند به ۸۰ درصد رسیده و قرار است تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ دی‌

آغاز طرح ویژه ایمن‌سازی بزرگراه‌های تهران با هدف کاهش نقاط حادثه خیز

محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اجرای طرح جهادی ویژه ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت با هدف کاهش نقاط حادثه خیز خبر داد و گفت: این طرح از بزرگراه امام علی (ع) شروع شده است.

طرح نهضت جهادی توسعه فیبرنوری در مهاباد اجرایی شد

بابک رستم‌پور، شهردار مهاباد گفت: طرح نهضت جهادی توسعه فیبرنوری شرکت مخابرات ایران (نجما) در سطح شهرستان آغاز و تاکنون ۱۰ کیلومتر اجرا شده است.

تغییر نگاه به مدیریت شهری تبریز از خدماتی به ایفای نقش در حوزه‌های اجتماعی

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص تغییر نگاه به مدیریت شهری، گفت: بر این اساس در دهه گذشته، مدیریت شهری در مسیر تغییرات قرار گرفت و نگاه به آن از صرف انجام فعالیت‌های خدماتی به ایفای نقش در حوزه‌های اجتماعی تغییر کرده است.

خدمات‌دهی رایگان اتوبوس‌های شهرکرد به مناسبت روز زن

مهرداد میرزائیان، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: به مناسبت روز زن خدمات‌دهی کلیه اتوبوس‌های شهرکرد به صورت رایگان انجام می‌شود.

شهرداری بجنورد، بسته‌های سرمایه‌گذاری را به شورای شهر ارائه کند

سید محسن موسوی، عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: شهرداری مرکز استان در سریع‌ترین زمان، بسته‌های سرمایه گذاری را به شورای اسلامی شهر بجنورد ارائه کند.

سوءاستفاده برخی حامیان از حمایت سگ‌های بلاصاحب

غلامرضا رضوانی، معاون خدمات شهر شهرداری کرج گفت: رهاسازی سگ‌ها پس از عقیم سازی و وجود حامیان موجب کثرت جمعیت سگ‌ها در شهر است. عوامل زنده گیری سگ‌ها از حامیان کتک می‌خورند در حالی که حامیان پول‌های کلانی از طریق فضای مجازی به جیب می‌زنند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ دی‌

سرویس دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)

محمد غلامی، سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از سرویس دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.‌

کد خبر 716817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.