شهرداری زنجان نیازمند نیروی متخصص است

شهردار زنجان گفت: شهرداری زنجان نیازمند نیروی متخصص است و مدیریت شهری پیگیر جذب نیرو است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، علیرضا فیروزفر امروز _سه‌شنبه دوازدهم دی_ در حاشیه جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به پیگیری شهرداری درباره آزمون استخدامی اظهار کرد: شهرداری نیازمند نیروی متخصص است، اما مرجع پیگیری ما دفتر امور شهری استانداری است.

وی با اشاره به اینکه تفاهمی بین وزارت کشور و سازمان استخدامی کشور انجام شده است، گفت: قرار است که به‌زودی نتیجه ابلاغ شود، به نظر می‌رسد که مشکل حل شده باشد.

شهردار زنجان با بیان اینکه در بحث اصل برگزاری آزمون، سازمان استخدامی کشور نظر نهایی را اعلام خواهد کرد، افزود: برگزاری آزمون در اختیار شهرداری نیست و ما فقط طبق اعلام استانداری و وزارت کشور لیست نیازها را اعلام کردیم و منتظر مجوز هستیم.

فیروزفر ادامه داد: شهرداری در صدد است تا قالب نیروهای متخصص مورد نیاز شهرداری با جذب ۷۰ نفری که استخدام خواهند شد، رفع شود.

به گزارش ایمنا، شهرداری زنجان درصدد فراخوان جذب و استخدام نیرو است، در حالی که شماری از کارکنان شرکتی این مجموعه برخلاف سایر شهرداری‌های استان با وجود سال‌ها سابقه، تبدیل وضعیت نشده‌اند و موضوع جذب نیروی متخصص همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

کد خبر 716808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصطفی IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    با سلام ،10سال سابقه کاری در کشاورزی آشنایی با سیستمهای آبیاری قطره وبارانی کلاسیک ،14سال سابقه تولید لوله های پلی اتیلن و نوار های تیپ ،تعمیرات و نگهداری پمپ های آب وپمپ وکیوم جوشکاری لوله پلی اتیلن