ثبت دمای زیر صفر در ۱۶ شهر اصفهان / پیش‌بینی وزش باد شدید

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به شرایط نسبتاً پایدار طی اواخر هفته جاری گفت: کمینه دمای ۱۶ شهرستان اصفهان با دمای پایین‌تر از صفر درجه سانتی‌گراد ثبت شده است.

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره پیش‌بینی وضعیت جوی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار طی امروز و گذر امواج ضعیف از عصر تا اوایل پنجشنبه از روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید در ساعات عصر و شب گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری جوی به نسبت پایدار خواهیم داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به کمینه دمای ۱۶ شهرستان اصفهان، پایین‌تر از صفر درجه سانتی‌گراد، تصریح کرد: کمینه دمای هوای مناطق بوئین میاندشت با دمای ۶-، فریدون (داران) ۴-، چادگان با دمای ۳-، شاهین‌شهر و میمه ۳- درجه، شهرضا، فرودگاه اصفهان و فریدونشهر با ۲- درجه، خوانسار، دهاقان، دهق، سمیرم، فلاورجان، کبوترآباد، گلپایگان، لنجان و مبارکه با ۱- درجه سانتی‌گراد گزارش و ثبت شده است.

وی با بیان اینکه کمینه دما طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق یک تا دو درجه افزایش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۹ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن بامداد فردا به یک درجه می‌رسد.

معتمدی خاطرنشان کرد: خمینی‌شهر با بیشینه دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد و بوئین میاندشت با کمینه دمای ۶- درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان هستند.

کد خبر 716799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.