تحویل ۲۸۷ پروژه عمرانی شهر اصفهان در ۹ ماهه نخست سال جاری

رئیس اداره امور پیمان‌های معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۲۸۷ پروژه عمرانی شهر تحویل داده شد که از این میزان ۱۴۵ پروژه تحویل موقت و ۱۴۲ پروژه تحویل قطعی شده است.

علیرضا معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از وظایف اداره امور پیمان‌های معاونت عمران پس از تکمیل هر پروژه عمرانی، پیگیری و انجام تحویل موقت آن است.

وی افزود: پس از تکمیل پروژه و آماده شدن آن برای بهره‌برداری، هیئت تحویل موقت با حضور نمایندگان پیمانکار، نظارت و کارفرما در محل پروژه حاضر شده و صورت جلسه تحویل موقت تنظیم و ابلاغ می‌شود.

رئیس اداره امور پیمان‌های معاونت عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه از دیگر اقدامات این اداره انجام تحویل قطعی پروژه‌ها پس از طی دوره تضمین (گارانتی) است، خاطرنشان کرد: در دوره تضمین هرگونه عیب و نقصی که در پروژه ایجاد شود و ناشی از فعالیت پیمانکار باشد، مکلف است با هزینه خود مشکل را رفع کند و پس از پایان این بازه زمانی، هیئت تحویل قطعی در محل پروژه حاضر شده و پروژه را تحویل قطعی می‌گیرد و صورت‌جلسه آن تنظیم و ابلاغ می‌شود.

معصومی ادامه داد: در ۹ ماهه سال جاری ۲۸۷ پروژه عمرانی تحویل داده شد که از این میزان ۱۴۵ پروژه تحویل موقت و ۱۴۲ پروژه تحویل قطعی شده است.

کد خبر 716786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.