مهدی طارمی را بازیکن جدید اینترمیلان ایتالیا بدانید

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال به‌زودی با مبلغ قرارداد سالانه سه میلیون یورو به تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا خواهد پیوست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که در عضویت تیم فوتبال پورتوی پرتغال است، در پایان فصل جاری قراردادش با این باشگاه پرتغالی به پایان می‌رسد و می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به صورت رایگان به هر تیمی منتقل شود.

در همین خصوص روزنامه توتومرکاتو ایتالیا خبر از توافق نهایی این بازیکن به تیم اینتر برای حضور در فصل آینده داد. طبق اعلام این روزنامه مشهور ایتالیایی، قرارداد طارمی با اینتر دو سال و نیمه خواهد بود و ستاره ایرانی به ازای هر سال مبلغ سه میلیون یورو معادل ۱۶۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان دستمزد دریافت خواهد کرد.

مهدی طارمی را بازیکن جدید اینترمیلان ایتالیا بدانید

طارمی هم‌اکنون در اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای شرکت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ حضور دارد و این رقابت‌ها از تاریخ بیست‌ودوم دی به میزبانی کشور قطر برگزار خواهد شد، اما اصل ماجرا این است که مهدی طارمی را باید بازیکن جدید اینترمیلان دانست. مهاجم ایرانی روزهای پایانی حضور خود را در تیم پورتو سپری می‌کند و پیوستن وی به اینترمیلان قطعی است.

مهدی طارمی توافق اولیه با نراتزوری داشته است و بر این اساس با قراردادی دو ساله به ارزش سه میلیون یورو پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد. وی در این فصل برای پورتو در ۲۴ بازی شش گل زده و چهار پاس گل مهیا کرده است. البته چند تیم از لیگ حرفه‌ای عربستان هم خواستار به خدمت گرفتن طارمی بودند، اما وی تصمیم گفته در اینترمیلان به فوتبالش ادامه دهد.

مهدی طارمی را بازیکن جدید اینترمیلان ایتالیا بدانید

همچنین وبگاه «Noticias Ao Minuto» به نقل از وبگاه «توتو مرکاتو وب» گزارش داد که مهدی طارمی با مدیران باشگاه اینترمیلان برای انتقال به نراتزوری در تابستان سال ۲۰۲۴ به توافق رسیده است. رقم قرارداد طارمی بسیار کمتر از پیشنهاد باشگاه‌های عربستان به طارمی است، اما همه‌چیز نشان می‌دهد که طارمی در اروپا می‌ماند و بیشتر به دنبال پیشرفت در حوزه ورزش است.

این رسانه همچنین مدعی شد که آقای گل فصل گذشته لیگ برتر پرتغال، تمایلی به تمدید قرارداد با پورتو ندارد و تا پایان فصل جاری در این تیم خواهد ماند. باشگاه اینتر هم علاقه‌ای به پرداخت مبلغ لازم برای فعال‌سازی بند جدایی طارمی در زمستان ندارد. طارمی در ۱۷۱ دیداری که با پیراهن پورتو به میدان رفته، آمار ۸۶ گل و ۵۳ پاس‌گل به نام خود ثبت کرده است.

کد خبر 716785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.