احساس امنیت در تهران روبه افزایش است

فرمانده فراجا گفت: با تلاش و کوشش انجام شده، روزبه‌روز آثار احساس امنیت در تهران بزرگ روبه افرایش است و اقدامات تأثیرگذاری در مبارزه با سارقان و اراذل و اوباش انجام شده که حتی در سطح کشور نیز اثرگذار بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان در اجرای طرح «ارتقای ظرفیت عملیاتی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و افزایش ناوگان تیم‌های واکنش سریع و ضربت پلیس پایتخت» که پیش از ظهر امروز در ستاد مرکزی پلیس تهران برگزار شد، ضمن قدردانی از فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: با تلاش و کوشش انجام شده، روزبه‌روز آثار احساس امنیت در تهران بزرگ رو به افرایش است و اقدامات تأثیرگذاری در مبارزه با سارقان و اراذل و اوباش انجام شده که حتی در سطح کشور نیز اثرگذار بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت چالاکی و سرعت عمل مأموران پلیس افزود: تلاش‌ها و کوشش‌های شبانه‌روزی پلیس تهران، ما را بر آن داشت که چالاکی و سرعت عمل یگان‌های تهران را بیش از گذشته کنیم، در این میان یکی از مسیرهای چابکی، داشتن موتورسیکلت‌هایی است که بتواند واحدهای ما را در زمان کمتر و سرعت بیشتر به هدف و مقصد و جغرافیای مورد نظر نزدیک کند.

فرمانده فراجا با بیان اینکه طرح‌های جدیدی در تهران بزرگ در حوزه انضباط شهری برخورد هوشمند با سارقان حرفه‌ای و کنترل مجرمان از جمله نکاتی بود که باید چابکی در تهران بزرگ افزایش می‌یافت، گفت: یکی از این ابزارها موتورسیکلت بود.

سردار رادان با بیان اینکه با تلاش و پیگیری فرمانده انتظامی تهران بزرگ و کمک خیرین و حمایت آماد و پشتیبانی فراجا هزار دستگاه موتورسیکلت تهیه و از امروز به سازمان تحرکاتی پلیس تهران بزرگ اضافه شد، ادامه داد: تلاش داریم بتوانیم روزبه‌روز بتوانیم تحرک در انتظامی کشور را افزایش و وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدها و افراد را توسعه دهیم و در مسیر هوشمندی حرکت کنیم.

وی خطاب به فرماندهان، رؤسای پلیس و مأموران پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: انتظار و توقع ما این است که در طرح‌های جدیدی که به دست شما باید رقم بخورد، بسیار هوشمندانه، دقیق و مقتدرانه عمل شود.

کد خبر 716747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.