قوه قضائیه مصمم به برخورد با متجاوزان به بیت‌المال است

معاون اول قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه مصمم است با دست‌اندازان به حقوق مردم و متجاوزان به بیت‌المال، برخورد قاطع کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، حجت‌الاسلام محمد مصدق صبح امروز _سه‌شنبه دوازدهم دی_ در آئین معارفه رئیس کل دادگستری استان مرکزی که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری مرکزی برگزار شد اظهار کرد: دستگاه قضائی مصمم است دست متعدیان به حقوق مردم و بیت‌المال را قطع کند.

وی افزود: یقین دارم با همدلی مجلس، دولت و کمک مردم می‌توانیم زمینه تحقق عدالت را هموارتر کنیم.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب، یک بخشنامه نیست بلکه برنامه زندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: در کشور این بیانیه هنوز مورد توجه قرار نگرفته و در قوه قضائیه و سایر دستگاه‌ها به معنای واقعی کلمه عملیاتی نشده است.

حجت‌الاسلام مصدق با بیان اینکه امروز شیطان بزرگ و صهیونیست‌ها و عوامل آنها در حال گسترش جنایات ضد بشری در جهان هستند، تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در وضعیت خاصی قرار دارد، از یک سو با حمایت بی سابقه ملت‌های دنیا از تفکر جمهوری اسلام است و از سوی دیگر با دشمنی دشمنان این نظام و استکبار جهانی که هر روز با دسیسه‌ای می‌خواهند نظام به آرمان‌های خود نرسد، مواجه است.

وی اضافه کرد: ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است، مردم آگاه و با بصیرت با تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بار دیگر حماسه آفریند و نقشه‌های شیطان بزرگ و دشمنان نظام را نقش برآب کردند.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی می‌خواهند هر لحظه مانع پیشرفت کشور شوند، تاکید کرد: همه باید هوشیار باشند، قوه قضائیه و مجریه و همه بخش‌ها و دستگاه‌ها باید در مقابله با توطئه‌های دشمنان، راهبردها و برنامه‌های مشخصی داشته باشند، برای جامعه پرونده‌های وارده معنا و مفهوم ندارد و مختومه هم مفهوم نیست، آنچه که جامعه به آن نیاز دارد، رضایتمندی مردم است.

حجت‌الاسلام مصدق با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر، ادامه داد: مقام زن از دیدگاه مکتب اسلام با نامگذاری این روز به نام روز زن و مادر مشخص می‌شود. غرب مقام زن را در لذت‌طلبی می‌داند و جایگاه زن در ایران اسلامی قابل مقایسه با سازمان‌های مدعی حمایت از حقوق زن نیست.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اساسی قوه قضائیه برخورد با ناهنجاری‌ها در بخش‌های مختلف است، اضافه کرد: لازم است شاخص رضایتمندی مردم مشخص شود، چراکه ممکن زیاد کار شده باشد اما مثمر ثمر نبوده باشد و یا اینکه کم کار شده باشد اما با موفقیت‌ها زیادی روبه‌رو باشد.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه اجرای عدالت و احقاق حق، مورد انتظار جامعه است، تاکید کرد: باید در این راستا از هیچ کوششی دریغ نشود، قطع دست متجاوزان به بیت‌المال هدف اصلی قوه قضائیه و دولت است.

حجت‌الاسلام مصدق ادامه داد: انتخاب مدیر در قوه قضائیه نظام‌مند شده‌است، انتظار می‌رود با انتخاب رئیس کل دادگستری و دادستان جدید اراک، حمایت جدی از واحدهای تولیدی و شرکت‌های دانش‌بنیان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه نباید به بهانه‌های مختلف واحدهای تولیدی تعطیل و نیروها بیکار شوند، گفت: چنانچه تخلفی در واحدی صورت گرفت، باید وضعیت نیروهای کار مورد توجه قرار گیرد.

معاون اول قوه قضائیه با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان، اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مدیون سربازان گمنام وزارت اطلاعات، فراجا، سپاه و سایر نیروهای مسلح است که معمولاً مورد غفلت قرار می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، در پایان این آئین از زحمات حجت‌الاسلام عبدالمهدی موسوی حجت‌الاسلام قدردانی و سعید جزایی به عنوان مدیرکل جدید دادگستری استان مرکزی معرفی شد.

قوه قضائیه مصمم به برخورد با متجاوزان به بیت‌المال است

کد خبر 716727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.