شهادت ۲۰ هزار فلسطینی جایی در حقوق بشر غربی ندارد

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: شهادت ۲۰ هزار فلسطینی جایی در حقوق بشر غربی ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام جواد فاطمی‌نسب در نشست مجازی تحت عنوان فلسطین محور اتحاد جهان اسلام که شامگاه دوشنبه یازدهم دی_ برگزار شد، اظهار کرد: بیش از دو ماه از اتفاقاتی که در غزه روی داد می‌گذرد و شاهد به شهادت رساندن حدود ۲۰ هزار نفر از مردم مظلوم غزه هستیم که بخش زیادی از شهدا کودکان و زنان هستند.

وی افزود: در مقابل چشمان کشورهای اروپایی که دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی مردم می‌دانند البته با حمایت و چراغ سبز آن‌ها اسرائیل جنایتکار چنین جنایت‌هایی انجام می‌دهد.

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه کشورهای اسلامی امروز بیش از هر زمانی نیازمند اتحاد و برادری هستند، خاطرنشان کرد: شاهد هستیم که در مقابل دید برخی حکام عربی بر علیه پاره تن اسلام یعنی فلسطین جنایت‌های بزرگی صورت می‌گیرد و این حکام سکوت را اختیار کردند اما زمان آن فرارسیده حکام مرتجع عربی بعد از مدت‌ها به خودشان بیایند و به دنبال جلب رضای خداوند باشند و به وظایف خود عمل کنند و از موقعیت سیاسی خود که به خطر می‌افتد، هراسی نداشته باشند.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب اضافه کرد: بعضی از این حکام قدرت خداوند متعال را کمتر از قدرت آمریکا و غرب می‌دانند و امروز از سکوت و بی تفاوتی این افراد نگران و ناراحت است.

وی با اشاره به مقاومت‌های حماس، مردم عراق و مردم فلسطین، گفت: به طور قطع پیروزی از آن حزب الله و غزه است و امید داریم پایان این جنگ نامتقارن پیروزی مردم فلسطین باشد.

مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: امروز باید بیش از یک میلیارد مسلمانان جهان پشتیبان مردم غزه باشند، اما شاهد هستیم که قدرت‌های کشورهای اسلامی در دست برخی کسانی است که بویی از اسلام نبردند و سیاست‌هایشان در راستا و در امتداد قدرت طلبی است.

کد خبر 716713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.